Infinity Skrevet Januar 1, 2009 Share Skrevet Januar 1, 2009 4 Stk ganske strøkne Brock B1 9*16 selges byttes.. Det er noen ubetydelige riper, ikke kantkjørt eller noe. 215/40 rundtom. Nye dekk, kjørt kanskje 50 mil. Jeg har 3mm spacer foran, bak passer de knall. Valset ørlitegrann bak, går fint uten hvis ikke bilen er stygglav. Bilen min blir for lav slik som jeg ska ha den så bør ha 17". Kan evt byttes i 8*17/forslag eller noe annet til e30. Prisantydning: 6500 evt hbo. Bilder kan skaffes, men alle vet jo hvordan de ser ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2009 hm..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stene89 Skrevet Januar 15, 2009 Share Skrevet Januar 15, 2009 Intr i andre felger som delbetaling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stene89 Skrevet Januar 15, 2009 Share Skrevet Januar 15, 2009 Send over noen bilder på PM, vet åssen felgene ser ut men har nok aldri sett dine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2009 Og PM sendt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2009 Kan godt brukes som delbetaling til lakkering, hehe:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 6000 inkl frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 Ikke aktuelt gitt! Tror uansett ikke jeg gidder å sende de, da får i tilfelle kjøper stille med frakt ala lastebil eller noe. Ellers er 17" interessant, for å høyne bilen litt. Helst 8*17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 bilder av de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 Har bare noen dårlig mørke bilder fra garasjen, anser det som lite interessant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristianbmw Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Få tatt noen bilder av de da. er kjempe interesert i de bor i skien så kunne kansje kommet å sett på de en dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2009 Ja det kan du a gjøre, ligger i garasjen og jeg er stort sett hjemme når det er mørkt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristianbmw Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 PM er sendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2009 Her er noen bilder.. Ingen som har noen gromme 17" å bytte i? Mest intr i det egentlig, for felga kler bilen bra, er ikke det det står på.. 7,5mm spor i 2 dekk, 5,5 i de to andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristianbmw Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 Disse a? mener de er 7.5 x17 og de er fine å se på. Ganske bra dekk på de også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå