Slatan Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Usikker på om denne skulle hit eller ned på annet bilrelatert. Skulle den ligge feil så håper jeg admin tar å flytter den! Jeg har da en hvit E30 som er i god stand mtp rust og skader generelt som jeg har lyst til å ta litt vare på samt gjøre litt tøffere En av tingene jeg har lyst til er å få helt svarte lister samt fangere. Hva er best? Lakkere fangere og lister svarte, eller skaffe shadowline lister og det til bilen?
D.Toft Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 det beste er å kjøpe lister, eg kjøpte org lister til min e30 coupe. betalte 2500kr for dem 2 lange listene på taket, dem 2 ned langs bakruten og 2 skjøteklips. så om det ikke er penger det står på, så kjøp..
Slatan Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Skrevet Januar 1, 2009 Det blir finest resultat av å kjøpe lister? Penger er ikke noe problemer nei! Bruker heller noen ekstra kroner og får et pent resultat!
Fliid Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Du ødelegger E30'n, men men, og lakkere chrome blir det ikke noe greie på. Kjøp brukte sorte til hærverket! ; )
D.Toft Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 finest resultat å kjøpe sorte ja. å kjøpe brukte er nok ikke så lett, da dem som oftest går i stykker under demontering, gjelder dem lange på taket. noen av dem får du av hel..
Fliid Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Eventuelt en handel fra koed er bekymringsløst da det er , tja, egen teknikk med og få av listene hele og ikke buklete å fæle. Demonterte listene på min Touring (sorte) , men ett par stykker måtte bøte med livet, men fult mulig å få de av hele og gjennbrukbare. : ) Som nevnt, koed har flere lister tilgjengelig og ett meget godt alternativ er nettopp denne butikken, da sorte lister stort sett merker lite til aldringens vrede og er fult brukbare i brukt tilstand. Pris forskjellen, ja, den er enorm!
Slatan Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Skrevet Januar 1, 2009 Du ødelegger E30'n, men men, og lakkere chrome blir det ikke noe greie på. Kjøp brukte sorte til hærverket! ; ) Hvordan ødelegger jeg e30'en?
Fliid Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Ved og sette på sorte lister på en bil, med jern fangere og eldre lykter fremme / bak. : )
Eksos Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Ved og sette på sorte lister på en bil, med jern fangere og eldre lykter fremme / bak. : ) Med andre ord så ble min bil levert ødelagt ifra fabrikk?
S.Arnesen Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Ved og sette på sorte lister på en bil, med jern fangere og eldre lykter fremme / bak. : ) Med andre ord så ble min bil levert ødelagt ifra fabrikk? Jepp...
Fliid Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 hehe : ) Det finnes da unntak, man har også den andre flotte versjonen, med chrome og sorte på samme bil ; ) Jeg syntes en bil med sorte lister skal ha "hele pakken" av facelift deler, ikke deler av dette. og omvendt.
Eksos Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Men sorte lister var jo ikke noe som kom på facelift Riktig nok ble også fangerenne levert lakkert i bilens farge på min bil, er fullt enig i at chromfangere og shadowline lister ser teit ut..
Slatan Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Skrevet Januar 2, 2009 planlegger såklart å gjøre noe med fangere og da! Har ikke lyst på krom på bilen da jeg syns det ser litt rart ut. Tror det kan bli finere med svarte fangere og svarte lister på hvit bil
Eksos Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Facelift eller Pre-facelift du har? Om det er pre-face ser det faktisk ikke helt på trynet ut med chromfangere og shadowline, du kan jo se på den bilen under her, ser bra ut Å lakkere lister er forresten ikke noe kjempetriks, vil flasse dersom du ikkje gjør arbeidet 100%..
Slatan Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Skrevet Januar 2, 2009 Facelift eller Pre-facelift du har?Om det er pre-face ser det faktisk ikke helt på trynet ut med chromfangere og shadowline, du kan jo se på den bilen under her, ser bra ut Å lakkere lister er forresten ikke noe kjempetriks, vil flasse dersom du ikkje gjør arbeidet 100%.. Det der så jo ikke på trynet ut det da. Tro om det hadde blitt noe bedre med svarte fangere? Folk har forskelig smak, noe ikke alle klarer å forstå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå