Danny89 Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 ute og kjørte i går. så smalt det fra radiatoren. har en slange som jeg har sliti med som jeg har festa tidligere. men denne gangen så røyk "ventilen" som slangen er festa på.. så er bare bart metall der nå. what to do? det er den slangen som går fra pumpa tror jeg og rett inn i blokka.. på baksiden.. velvet der det er inlett og outlett til blokka.. please help.. kan jeg bytte det rører som slangen er festa i? eller må jeg ut med masse penger igjen:P slange nr 3. som har ryki. se bilde takk for alle svar..
Lars89 Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Hva er det som har røket? Det meste kan byttes ut
Danny89 Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Skrevet Januar 1, 2009 Hva er det som har røket? Det meste kan byttes ut Den ventilen som slange nr. 10 er festa på.. der går det en kort slange og en litt lengre fra pumpa.. den ventilen er knekt helt ned til røret.. slangen er ikke no feil med.. men har liksom ikke no sted og feste den igjen..a
Fliid Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Er ingen pumpe i nærheten der.. Men over til saken. Noe lignende denne saken her trenger du: http://static.schmiedmann.dk/v3/Product ... 29_big.jpg Slangen er forøvrig nummer 8 og den delen du trenger er nummer 10.
Lars89 Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Bare å bytte. Gjorde det på min+alle slangene rundt da de var MORKNE
Fliid Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 nummer 8 har det visst med å ryke på disse modellene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå