Simen! Skrevet Januar 1, 2009 Share Skrevet Januar 1, 2009 Hei! Ønsker meg annen eksos på min 320! Er så kjedelig den orginale Skulle helst hatt ny scorpion potte bak, men har rett å slett ikke penger nå Så det jeg er ute etter er bakpotte med dobbel utblås...men alt av interesse til rett pris Så ta kontakt om du har noe Er helst ute etter bare bakpotte. Mvh Simen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Januar 1, 2009 Share Skrevet Januar 1, 2009 Har 325 anlegg med stort avlangt utblås bak. Ett stort rør hele veien bakover isteden for to som 325 orginalt har. (Skal nok passe fysisk på 320 dette tror jeg). Bilder kan fikese ved ønske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2009 Ok var egentlig ute etter bare bakpotta, men kom med bilder skal jeg vurdere det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Januar 1, 2009 Share Skrevet Januar 1, 2009 Ok var egentlig ute etter bare bakpotta, men kom med bilder skal jeg vurdere det Bakpotta her passer ikke på det fremre anlegget ditt... Men bilder skal fikses ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 skaffer komplette simons annlegg m monteringsdeler mener til 320 det ligger på ca 4000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2009 skaffer komplette simons annlegg m monteringsdeler mener til 320 det ligger på ca 4000. Har du bilder? eller hvilke type simons? Eventuelt kan du skaffe bare bakpotte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 er dette anlegget komplett fra kat og ut m deler/oppheng Finns med dtm stuss og. http://www.simons.se/Bildarkiv%20system ... xhaust.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2009 er dette anlegget komplett fra kat og ut m deler/opphengFinns med dtm stuss og. http://www.simons.se/Bildarkiv%20system ... xhaust.htm Hva skal du ha for det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 er dette anlegget komplett fra kat og ut m deler/opphengFinns med dtm stuss og. http://www.simons.se/Bildarkiv%20system ... xhaust.htm Hva skal du ha for det da? må bare dobbeltskjekke mandag at er på lager, skaffer seff viss ikke er. mener kommer på ca 4k ink frakt men kan gi deg sikker pris mandag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2009 OK! den er grei Men du har ikke noe som er billigere? sliter litt med kapitalen for tiden sjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 en som selger supersport til 320i på deler selges.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2009 Thanks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 OK! den er grei Men du har ikke noe som er billigere? sliter litt med kapitalen for tiden sjønner du skal se på pris mandag,, men er kunn komplette annlegg jeg har. bare en bakpotte kan skaffes men passer ikke på org så må ha midtre delen og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2009 Den er fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jrh Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Har dette. Finner det på deler selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå