baardsen Skrevet Januar 1, 2009 Share Skrevet Januar 1, 2009 Har noen en clutch pumpe til en e21 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Denne får du jo tak i ny til rundt 1000-lappen.....brukt hadde jeg uansett ville overhalt,og da koster det rundt 400 for et pakningssett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baardsen Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2009 Denne får du jo tak i ny til rundt 1000-lappen.....brukt hadde jeg uansett ville overhalt,og da koster det rundt 400 for et pakningssett... 1000 kr er mye penger for den delen som kun skal sitte i en lekebil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Hehe,ok,tenkte noen ville ta vare på såpass sjeldne biler jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baardsen Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2009 Hehe, den er en kompis sin. Det er omtrent ikke gulv igjen på'n pga rust, så da gidder han ikke å gjøre stort. Han har prøvd å få tak i delen ganske lenge nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Hehe,ok,den passer overens fra E12,E23 og E24 også mener jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 er dette en sort 82 mod 315? med viper striper hehe?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 har komplett repsett med stempelet 300,-+frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokke_GTR Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 er dette en sort 82 mod 315? med viper striper hehe?? nei detta er nok en blå 75mod. som har levd livet på Leirsund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 er dette en sort 82 mod 315? med viper striper hehe?? nei detta er nok en blå 75mod. som har levd livet på Leirsund ok hehe, første bilen min var en 82 315 seh med 2x15cm hull i gulvet og lekk clutsjpumpe;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baardsen Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2009 har komplett repsett med stempelet 300,-+frakt Hvor mye veier det, og vet du hvor mye det ca kommer på i frakt ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå