Aambakk Skrevet Januar 1, 2009 Share Skrevet Januar 1, 2009 Da var det på tide og skifte bensinrørene på min 520i 24v 1991mod. Kansje det er noen her på forumet som hadde noen tips om hvordan skifte rørene. For og få gjort arbeidet litt enklere eventuelt Må jeg ned med bensintanken osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Er det de rørene som sitter på bensintanken som går opp i ekspansasjontanken du tenker å bytte? Isåfall det er dem så lønner det seg å slippe ned tanken litt ja Er en veldig grei jobb å bytte dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aambakk Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2009 Er det røret som går "rundt" bensin tanken. Og når en er inne på emnet. Hvor selger de desse rørene? kommer de komplett eller må de skøytes ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Er det rørene 2 og 3 her du tenker på? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=16&fg=05 Dem får du på gsbildeler og koster ca 250 kr stk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aambakk Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2009 Der ja gode tegninger Der fikk jeg endel svar ja Tenker jeg skifter det meste av bensin rør, sann der er gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Her ligger et par bilder fra jeg gjorde samme jobben sist http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=9 ... c&start=15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aambakk Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2009 Der ja Så ikke ut som de var so forferdelig mye arbeid heller da heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Nei det er fort gjort Det lønner seg å ta av bakfangeren da og slipper ned tanken litt for da kommer man lettere til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Litt mer dritt å skifte de som går forover,jeg gjorde det på forrige min...og de røra er jo vikla noe jævli innimellom alt..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Jeg har bytta dem nå og.. Jeg bytta dem med pvc rør jeg, det gikk veldig greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Det vil jeg tro at pvc er enklere en stålrør... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Bytter ikke med stål men kobber el legering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Er det ikke disse rørene folk som regel bytter ut til slanger? For å slippe problemer med dette siden, siden det er en utsatt del på dette karosseriet.. Forøvrig, kobber forniklede rør får man jo heller ikke problemer med. Som Hofstad nevner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå