aottesen Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Har nok en gang blitt bråkaldt ute i nabolaget her nå, og som julekvelden kom på kjerringa, har frosten nok en gang kommet for brått på min gamle bil. Det som har vært nevnt tidligere, er at det gjerne er giveren på termostathuset som har køddet det til - jeg har desverre ikke sjekket dette, da jeg var så henrykt over å få liv i bilen sist. Men, er det noe muligheter for å lure bilen til å dra i gang kaldstartprogrammet, eller må jeg rett og slett ut med hårføneren nok en gang? PS! Noen som har en M20B25 til salgs?!
Slatan Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Låner/blir med på denne tråden da jeg har lignendes problem Legger forøvrig til at bilen startet etter å ha ståt i 1 uke i rundt 16 blå, men ikke etter å ha stått i 3 dager i 21 blå. (Håper det går greit aottesen?)
aottesen Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Skrevet Januar 2, 2009 Ingen problem, du.. Håper vi får svar begge!
E36Cab1 Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Sjekk temp.sensorene om det er iorden,er som regel NTC.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå