Hawkon88 Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Bilen var opprinnelig en 320i, men har blitt byttet til 325 understell ble jeg fortalt av tidligere eier. Karosseriet er helt demontert for understell, motor, gir, dører, panser, (bagasjelokk med is lippe er montert) vindu (untatt frontvindu) lykter, Dashbord med instrumenter står igjen. Selve karosseriet er fint for bulker ol. Bensinluke og hull til antenne er sveiset igjen. Alle lister er tatt av, og hull er sveiset igjen. Ikke rust på karosseriet nå, annet enn smått på jekkfester framme. en god time med sveising så skal det være ferdig. Alt av ruter, taklukekasett, pakninger, lister, speil osv kan følge med. 1stk eksemplar, eller fler. stoler og sofa er solgt, men har litt dørtrekk osv i ymse farger liggende (etter hukommelsen er dette det eneste som mangler i tillegg til taktrekk og gulvteppe) ved pristilegg kan følgende følge med: Understell med ubrukte polyforinger (lilla) Fuelcell i alu Coustom made radiator som passer "inni" rammen framme. (Til montering av m30) org m3 baklykter preface og facelift frontlykter senkesett slisset og periforerte front bremseskiver kalippere framme komplett mtech 1 +sikkert mer jeg ikke husker i farten. Bilen selges som følge av andre prioriteringer da jeg har bestemt meg for å begynne å studere til høsten. Det er kun i hovedsak karosseriet jeg ønsker å bli kvitt i utgangspunktet, da det egentlig er for å få plass til bruksbil i garasjen igjen, og jeg har tenkt å skaffe/fullføre drømmen om e30banebil når jeg blir ferdig med studier. Spørsmål kan rettes til smilussmil@hotmail.com Jeg er også fristet til å selge ut delene, og ser helst at hvertfall understell osv blir hentet. Kom med bud! Jeg skal prøve å være behjelpelig med flere detalj bilder på forespørsel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 selger du radiatoren alene? bilde og pris evt?. mvh Thorbjørn R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgis Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 hvor mye for baklykter og ratt med rattnav? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2009 baklykter gav jeg 1200 for om jeg husker rett. Så noen lunde det samme. Rattet og bossen ble desverre stjålet. Radiatoren ønsker jeg meg ca 3000for. Den er helt ny, ubrukt og uten skader. Det er karosseriet jeg vil bli kvitt, så derfor holder jeg igjen litt på prisene enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2009 Kom med bud! Jeg kan selge tingene under prisantydning også, dersom jeg ser at prisen jeg har lyst på ikke er oppnåelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2009 så strøkne som brukte lykter kan bli. følger med bakdel og pærer. Jeg gir ingen garanti utover det visuelle da jeg ikke har prøvd dem selv. bud på 1300 til no. kjøper du disse, inkluderer det 60/40 senkefjører (montert) Fjørene har kun vært montert på bil. uten papirer. Bremseskivene er periforerte og slisset. den ene av dem er fra den opprinnelige 320en. Ifl tidligere eier skal den kun være egnet til å bytte innmat evt sveise sperr, da den i følge han ikke trekker på ene siden. Jeg syns den virker noen lunde fast og fin. Den andre stammer fra en 325. Denne skal være helt intakt. Begge selges samlet da jeg er usikker på hvilken som er hvem. 320diffen vil da følge med gratis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2009 edit: lykter har bud på 1500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 Du har PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2009 innehar bud på 1700 på lyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2009 1800.. ikke glem at jeg har mtech1 også.. komplett med frontfanger, sidesjørt og hekkfanger. har også noen støtfangere liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2009 2000+frakt. minner om at frakt kommer i tillegg. Kun oppkrav. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2009 heltn har bydd 2100. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2009 bud på 2500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 Jeg stikker da på jobb- og regner med at budrunden blir avsluttet søndag kveld. Dvs at bud som kommer inn i helgen, over 2500,- vil være gjeldene. Jeg ønsker helst at bud fra nå av, blir postet i denne tråden, og ikke via pm da jeg ikke vil ha muligheten til å skjekke pm så ofte som jeg har hatt denne uken. God helg, og happy budrunde;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Byr 2600,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå