bmw730 Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Jeg har kjøpt en bmw 730 i 87 modell... Det skal være 188 hester orginal ca trur jeg.. Men det er 211 nå.. Er det byttet topp eller noe?? Hvordan kan jeg finne ut det? Må bytte topp pakning så må finne ut hvilken jeg trenger... Sikkert dumt spørsmål men bedre å spørre en å kjøpe feil Takker for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 211 hk er vel basert på forrige eiers opplysninger vil jeg tro? Han har sikkert montert litt uorginal eksos og luftfilter + en chip. Da kan det jo toretisk sett sies og være oppimot 210 hk. Men tviler sterkt på at du er i nærheten av dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Tjah.. Teoretiske hester er jo også en målestokk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Mange som lover ekstra hk ved å montere ditt&datt uten at de er i nærheten engang,er bevist mange ganger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw730 Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2009 211 hk er vel basert på forrige eiers opplysninger vil jeg tro?Han har sikkert montert litt uorginal eksos og luftfilter + en chip. Da kan det jo toretisk sett sies og være oppimot 210 hk. Men tviler sterkt på at du er i nærheten av dette. Det er orginalt luftfilter, eksosanleg og chip.. "11 hest var det gamle eieren sa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Jeg ville kalt det skryte hk jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw730 Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2009 Jeg ville kalt det skryte hk jeg.. Mener ikke å skryte da. skal bytte topp pakning og da må jeg finne ut om det er orginal topp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Han har ikke putta i en 3,5 da? den har 211 hester orginalt (med katalysator) se eventuelt hva som står på blokka på venstre side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw730 Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2009 Han har ikke putta i en 3,5 da? den har 211 hester orginalt (med katalysator) se eventuelt hva som står på blokka på venstre side Skal sjekke.. det er byttet motor en gang, så det er muligt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå