finnbarking Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 er det noen som vet hva som passer fra en m3 e36 å over på en e46, har ikke sett mange deler/donorbiler av m3 e46 tilsalgs,noen som vet om?
BreitBau Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Hmmm.. Det forundrer meg om det er noe i det hele tatt.. Hele konstruksjonen er anderledes, og det økte antall hk tilsier vel også en helt annet konstruksjon... Regner med du tenker på motor, drivverk og understell siden karosseriet er ulikt, og da tror jeg rett og slett det bare kan være noe bolter og muttere du nok kan finne igjen... Jeg tror uansett ikke at en E36 M3 delebil til en E46 M3 er noe særlig lønnsomt..
finnbarking Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Skrevet Januar 2, 2009 koed skal jo ha 75k for bare motor, tørr ikke å spørre om resten
jon///M Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 alt går jo bare man prøver hardt nok. men jeg tror du vill få mange extra kostnader med og tilpasse alt, enkleste er nok og kjøpe en e36 m3 eller e46 m3.
BreitBau Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Du kan jo uansett ikke godkjenne en E36 M3 Motor i en E46 da du ikke kan godkjenne motorbytte til motorer som er eldre enn karosseriet..
finnbarking Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Skrevet Januar 2, 2009 har tenkt på det, vil ha e46 å synes den jeg har er skam rå, men har lyst på mer power så ser på alle muligheter, har lyst på turbo, så skal jeg kjøpe en m3 e46 til 500k så blir det dyrt med turbo i tillegg,
BreitBau Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 hvis du vil ha mer power så får du det ikke godkjent etter vei med pustehjelp likevel.. Da kan du heller gjøre som Ynge Lindgren. Ta inn en fra USA som er merket med Savage.. De er rettet mens fåes ikke skilt på igjen.. De er grisebillige.. Mener Yngve ga litt over 20 000 dollar pluss mva for sin? Pen rødskilt bil..
finnbarking Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Skrevet Januar 2, 2009 så tuv godkjenner ikke biler lengre? der er jo di som har m3 e30 med m5 turbo å over 1000 gamp godkjent. ss-performance i skien har jo godkjent endel råe bilbygg el er det slutt på di tidene??
BreitBau Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Døøh.. Hvis du skal få TUV til å godkjenne så spiller det visst ingen rolle på tusenlappene skjønner jeg Hva er det SS tar? 20-25000 for å ta med bilen din ned, + reise og opphold?
BreitBau Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Forresten, skaff meg en bil med over 1000 hk som er godkjent på skilt i Norge med effektøkning påført vognkortet..
finnbarking Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Skrevet Januar 2, 2009 seff spiller tusenlappene noen rolle, vil jo ha mest mulig ut av pengene, har man råd til å bruke så mye penger på å trimme bilen så er ikke 20-25 lapper så galt for å få godkjent det
finnbarking Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Skrevet Januar 2, 2009 vet ikke om det står i vognkortet, men mener å ha lest at helge vik sin m3 e30 i skien er godkjent med det, det var vel ss som gjorde det, el tar jeg feil??
finnbarking Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Skrevet Januar 2, 2009 http://www.gatebil.no/forum/viewtopic.p ... 5350c6c645 se på denne siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå