Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja det har di, kunne jo bare ha levert bilen dit, men er jo artig å holde på med det selv å :) men må vel til utlandet for å få tak i en delebil m3 e46 har sett di til rundt 10000 euro el er det å få tak i noe billigere?? :)

Skrevet

Kan få kjøpe en M3 E46 02 USA mod av meg. Skulle ha kommet, men der over dammen, er dem faen så trege. Den har litt skade. Kan selge den med skade eller som hel bil.

Har også 2 stk S54 M3 E46 Euro motorer, som kommer i jan/ feb. Ta kontakt på PM for priser. :D

Eller så hadde jeg kjøpt 330 E46 og satt på ESS komp kitt på den. Spørs jo helt hva du skal legge i bil og ikke minst arbeid.

Skrevet

hadde helst sett å slippe å lage deler, så en m3 hadde jo vært bolt on, men har lyst på turbo el kompressor, skal kunne kunne kjøre på ferie med den, men samtidig at den går godt :) hvor mener du landet ligger ang power å bruks vennlighet?:)

Skrevet
er det noen som vet hva som passer fra en m3 e36 å over på en e46, har ikke sett mange deler/donorbiler av m3 e46 tilsalgs,noen som vet om?

BMW-emblemet på panser og bagasjelokk passer vel over fra e36 til e46?

Skrevet

Hvordan er E46 m3 med orginal effekt vs en e46 330i med twin-screw kompressor fra ESS tuning?

Noen som har erfaringer?

Tenker nå kun akkselereasjonsmessig og ikke kjøreegenskaper, toppfart etc.

Skrevet
Hvordan er E46 m3 med orginal effekt vs en e46 330i med twin-screw kompressor fra ESS tuning?

Noen som har erfaringer?

330 med ESS sin kompressor, går bedre en org M3. Er et kjempe valg å bruke 330. :D Tror nok jeg hadde godt for det, om jeg skulle ha en bil som skulle brukes vær dag. Noe rimligere en M3 også.

Skrevet

Noen som har erfaringer?

330 med ESS sin kompressor, går bedre en org M3. Er et kjempe valg å bruke 330. :D Tror nok jeg hadde godt for det, om jeg skulle ha en bil som skulle brukes vær dag. Noe rimligere en M3 også.

Her er en med 4x4 og manuell : http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15898280

Sett på kompressor så har du en bil som kan brukes til ALT! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...