M3Compact Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Jeg har overtatt en E30 som jeg hadde tenkt å sette i stand, men jeg må nok se min egen begrensning... Bilen starter og går, satte i nytt batteri da den har vært avskiltet 1-2 år. Er den vanlige rusten som pleier å være på E30, ved framhjul, bakhjul og kanaler. Teppe og stoler er tatt ut, men alt finnes selvfølgelig. Motor hadde for noen år siden et toppakningsbytte. Er det noe interesse for dette for ca 5 tusen? Står i Sarpsborg, mer info på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klinz Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 meget int. korfor er den avskiltet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Compact Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2009 Fordi den forrige eieren som har hatt bilen i 15år ikke har brukt for den lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgis Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 mye som skal til for å få skilt på den igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Denne har du ingen problemer med å få solgt for 5000,- ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Compact Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2009 Takk for det 316! E30 har i alle fall en spesiell plass i mitt hjerte, da jeg hadde det som 1. gangs bil i 1991 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Kan komme å hente den i morgen for 3000,- kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Er den kjørbar? (om du da setter i førersete:P) Er litt langt å sitta på gulvet til stvg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exence Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeeks_Racing Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FirstPrice Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Hei, jeg er veldig intr! Bor i sarpsborg, å kan hente den. Om den ikke er solgt, vel og merke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Er den kjørbar?(om du da setter i førersete:P) Er litt langt å sitta på gulvet til stvg Campingstol? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Compact Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2009 Takker for enorm interesse, bilen er nå solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Hvem kjøpte denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg