iNthe Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Tenkte å selge mine 19" felger. Har hatt dem på en e39 540. Knallgode dekk, 235/35r19 foran, og 265/30r19 bak. Felgene er helt runde, og er minimalt skrapet. Bildet er av høyre bakfelg, som er bittelitt kantkjørt. Det er ikke dype sår. Felgene skal selvfølgeligvis vaskes godt før salg. Hva kan dem være verd? Ønsker seriøse bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 fanden kunne tenkt meg disse men ka ser du for deg at du får? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2009 hm, er ikke helt sikker. vil tippe at bud kan begynne på 7000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hidlen Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 har du bilde med felgene på bilen og? vil se hvordan dem ser ut på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2009 Link til selger av felgene: http://bilprodukter.no/html-sider/bildesider/bp02.html 12726,- for alle 4 felgene + dekk Bilde av felg på bil: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELS Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 passer disse på e60, ellerblir det fil impress? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2009 dem skal passe rett på e60, da den er neste generasjon 5-serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pittball Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Hvordan er komforten med disse på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2009 jeg syns igrunnen det var helt greit. har litt hardere dempere også, og sportsenking. og det er helt greit. er ikke som å kjøre på 50 profil som jeg har nå om vinteren, men helt ok sporer minimalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 å ska du ha nå? å når fikk du m3 e36?=P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2009 lei av bmw.. vil ha noe nytt nå banebilen står snart fullrigga vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilk Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 4000,- så henter jeg dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå