rstruck Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Speedometer, pixelfeil? Nei det tror jeg det ikke det er., kna ikke huske det var noe feil med det iallefall Vet du forresten hvor mye det speedometeret har gått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rayinge Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 er nr på hjernen din 0 261 200 403? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstruck Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Speedometer, pixelfeil? Nei det tror jeg det ikke det er., kna ikke huske det var noe feil med det iallefall Vet du forresten hvor mye det speedometeret har gått? Har handla speedometer nå, så det kan du se vekk i fra. Men jeg savner fremdeles et svar fra deg på pm angående den girkula. Dersom du skal få solgt noe, så er det en fordel dersom du svarer =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AleksanderRosland Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2009 det er en pioneer spiller, går for 500kr;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AleksanderRosland Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2009 Speedometer, pixelfeil? Nei det tror jeg det ikke det er., kna ikke huske det var noe feil med det iallefall Vet du forresten hvor mye det speedometeret har gått? Har handla speedometer nå, så det kan du se vekk i fra. Men jeg savner fremdeles et svar fra deg på pm angående den girkula. Dersom du skal få solgt noe, så er det en fordel dersom du svarer =) beklager har flytta så er hvert litt mye styr i det siste;), men nå er den solgt desverre:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AleksanderRosland Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2009 er nr på hjernen din 0 261 200 403? det kan godt hende...;P den er til 520I 24V 91mod iallefall;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AleksanderRosland Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2009 hallo.. er cd spillaren på eina bilde til salgs?.. kass spillar e da og ka vil du ha for den? den kan du få for 500kr, passer godt inn i bmw =D (pga lyset:P) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dieseldorf Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 bagasjeluka og venstre bak dør, pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glys3r Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 heisann! veit om det går å bytte innstrumenter fra sånn vanelig trippteller til digital??? eller hvordan funker det??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bue Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Lurer på luftmengdemåler. Er det til M50B20-motor? er den 4 eller 6-polet? evt. pris.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwFrik Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 er Shadowline listene selt? evt. bilde av dei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå