Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenkte jeg skulle prøve overtrykk på 325 e30 pre faceliften min. og da spør jeg folket.. Hva er billigst mulig måte å få noe ladetrykk på kjerra?

hva dyser fra hvilke bil? hvilken btr, turbo osv, ja alt jeg trenger for å få noe til å funke med relativt lavt ladetrykk.. forslag? er vel noen som har funnet noen rimelige løsninger her?

Skrevet

Eg kjøpte billig kina turbo kitt, slengte på nokken e34 535 dyser...tut å kjør...har holdt i eit halvt år no...med rimileg hard kjøring...olje kjøler er seff eit must...på www.ksr.no finne du nokk en brukendes btr...du kan evt sende mail å spør om kva slags som er best å bruke til ditt bygg...

Skrevet

er oljekjølern som sitter der drøy nok til ladetrykks ræsing? har tenkt på dette med kina kitt og, men ser og mange kjører bare med adaptergrenrør og feks en liten saab turbo.. det høres jo ut som billigste løsningen vel?, kina turbo har jeg dårlig erfaring med gjenom jobb:P

Skrevet

original kjølern holder etter mi meining iallefall, eg har ein på ca samme størrelsen...litt smalere men høgre...når det gjelder original kjølern veit eg om en som kjøre med en sånn en på en motor med 500hk...

billigste løsning må vel du kanskje finne ut av sjølv ;) men eg har god erfaring med det kittet eg kjøpte ;)

Skrevet

jaggu.. det var jo faktisk rimelig, noen som har prøvd det? edit: dette var til e36 da, men regner jo med at noe tilsvarende til e30 og m20 motoren finnes... må bare leite litt:)

Skrevet

Ja, og med en dollarkurs på ca 7kr blir det 1388usd = 9716nok

Så kommer tollinga i tillegg, regner med at det bli vanskelig å få noe såpass stort og tungt tollfritt gjennom. Da kommer det 25% moms samt tollegebyr i tillegg.

Momsen tar også med frakta, så da blir det:

9716nok * 1,25 = 12145nok + et tollegebyr på en hundrings.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...