Stene89 Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2009 du eller jeg som selger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 du eller jeg som selger?du har selv skrevet du skal ha 8k for den og at du har bud på 8k, så er vell ikk rart han lurer;) men seff utrospris i en auksjon viss er det du driver er ikk alltid minstepris hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stene89 Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2009 var en som bydde meg 8k i går. jaja, er det fler som er int, så får dem slenge inn bud. venter litt å ser. da jeg har hatt flere potensielle. eller har flere potensielle kjøpere. er det noe å henge seg opp i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 var en som bydde meg 8k i går. jaja, er det fler som er int, så får dem slenge inn bud. venter litt å ser. da jeg har hatt flere potensielle. eller har flere potensielle kjøpere. er det noe å henge seg opp i? neida samme for meg men du skrev jo må bort i dag! så har du fått bud på utrop er det jo ikk rart folk lurer hvorfor du ikke selger;) jaja. smekk på fangerne og ta noen bedre bilder så får du 10 glatt viss legger den på finn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stene89 Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MatsBuer Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 Gamle bilen min jo:) håper du har tatt godt vare på den. mange goder minner fra den der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stene89 Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeeks_Racing Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 Interisert i å bytte i E-36 320? 92modell? Samma prisklasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stene89 Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2009 2dørs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stene89 Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2009 kom med bud. bilen må bort, men ikke skambud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeeks_Racing Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stene89 Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2009 2 dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelHagen Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 møtt meg i horten så ska du få 8k i hånda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stene89 Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2009 Bilen blir henta i Moss antagligvis på på fredag formiddag for litt mer så er det no mer interresse etter helgen så gi beskjed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomassino88 Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 som jeg sa igår kan jeg hente bilen til onsdag får 8000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg