Warsteiner Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Solgte ei ETA veiv til en kar oppi nord for ca tre mnd siden.. Han er usikker på om det er ei ETA veiv!! Hvordan kan man finne ut av om det er ETA veiv og ikke noe annet tull? Skulle jo være ETA ifølge han jeg kjøpte den av, men jeg har ikke sjekket den. Er det forskjell på Diesel veiv og ETA veiv??? (Han jeg kjøpte den av hadde nemlig begge deler, men jeg trodde disse var like og har ikke tenkt noe mer over det)
T. Thøgersen Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Diesel veiva er vel smidd, noe ETA veiva ikke er.
Lars89 Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Be han lese av alle nummerene han finner og post de her så går det sikkert an å finne ut av det
oddis Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Jeg kopierer mitt svar fra denne tråden: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=9 ... isere+veiv Serienr på ETA veiv -> 1-267 637. H81 = 81mm slaglengde. ETA veiva er brunere i forhold til M21 dieselveiva, som er mer blåaktig (nitert) Forøvrig veier M21 veiva 24,9kg og ETA 24kg. Det burde være nok til å identifisere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå