Gå til innhold

Stig's BMW E30 316 til 327 med M3 EVO skjermer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Steike så vi kosa oss=) håpr og bli fedig me buret i helga,begynnelse neste uke=) så da skal de mekkes dashbord og ledningsnettet skal inn igjen, hyd.brekket skal på plass og bilen skal startes!

Dette bli morro unge anunds1;)

Vi har og senka rattastammen endel for bedre førerposisjon.

• Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 months later...
  • 2 weeks later...
Skrevet
Blir gromt dette her :D

Tja, motoren blir jo ikke så voldsom. Har planer om turbo på den til vinteren men får se hvor økonomien setter grenser.

Glassfiberen kommer fra Rune Hansen, veldig bra passform helt til jeg kom til sideskjørtene som var en maktkamp... Enda ikke helt fornøyd..

Skrevet

Orange og rosa fargen kommer av gelcoaten Rune bruker på delene.

Ellers har jeg ikke helt bestemt meg for farge, men er rimelig bestemt på hvordan det skal bli ja.

Fikk et felg problem når jeg såg hvor brei skjermene var men tror valget faller på Keskin KT1.

Skrevet

IMG_5113.JPG

Lagt på noen biter med glassfiber på skjermene bake.

IMG_5114.JPG

Adapter til det hydrauliske håndbrekket.

IMG_5115.JPG

Brekk montert i bil. Ikke helt fornøyd med plassering. Står i 5. gir på bildet og den ble litt nærme girstanga..

Skrevet
fint prosjekt du har:D

skar du ha på c stolpe og bakluke fra m3 oxo?

Nei dropper faktisk det denne gangen. :) Er ikke noen M3 replika jeg skal bygge. :) Skal ha en banebil med litt røft preg på. Var ikke meningen å ha på M3 skjermene heller men når jeg kom over Rune Hansen og prisene han hadde så var det vel bare å slå til. :)

Han har C-stolpen og bakluka til M3 også, så hvis jeg ombestemmer meg er det mulig å hive det på ved en senere anledning. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...