ragua Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2009 Va og pussa litt i stda Ragua, Bli knall ditta her. men tror vi må gå over litt og sparkle så smått ja. Supert. Er jubileum her hjemme så må være litt koselig samboer i dag. I morgen stiller jeg sterkt igjen. Våtslipte du eller tørt med 400?
ragua Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2009 Var innom lokalet i dag bare en snartur. Hengte på framfangeren og litt dill for å se hvordan helheten ble.
325ti Skrevet Oktober 23, 2009 Skrevet Oktober 23, 2009 tørt med 320. Bli vell storhei i helga regna e med! få ferdig all slipesvineri no til m3'n skal inn;) hehe
ragua Skrevet November 26, 2009 Forfatter Skrevet November 26, 2009 Da var jeg også i gang igjen. Har begynt å henge opp bakfangeren. Skal sette på 2 låser bake også slik at den sitter bra. Vi liker BMW på lokalet vårt...
Jørgen-Fastbmw Skrevet November 27, 2009 Skrevet November 27, 2009 Ser bra ut detta er mo'ane i 17 eller ? Kor mangen cm med spacer trenger du? Godt å sjå det finst fleire bmw garasjer:)
Heen Skrevet November 27, 2009 Skrevet November 27, 2009 lite action på d for tida? har ikke sett d på lokale på et par uke, tom for motivasjon og peng?
ragua Skrevet November 27, 2009 Forfatter Skrevet November 27, 2009 Ser bra ut detta er mo'ane i 17 eller ? Kor mangen cm med spacer trenger du? Godt å sjå det finst fleire bmw garasjer:) 17" ja. Vet ikke enda hvor mye jeg må space dem ut. Fremme tror jeg det blir bra men må vel ut noen cm bake. Skal få gummi på felgene først og få bilen ned. lite action på d for tida? har ikke sett d på lokale på et par uke, tom for motivasjon og peng? Ja vært noen rolige uker. Har vært tom for motivasjon og prioritert litt andre ting.
Jørgen-Fastbmw Skrevet November 27, 2009 Skrevet November 27, 2009 Bra det ikkje kun eg som har litt skiftande motivasjon:) var to helger på rad eg ikkje toucha bilen, fordi eg rett og slett ikkje gadd
ragua Skrevet November 27, 2009 Forfatter Skrevet November 27, 2009 Bra det ikkje kun eg som har litt skiftande motivasjon:) var to helger på rad eg ikkje toucha bilen, fordi eg rett og slett ikkje gadd Ja, jeg såg over kontoen og fikk se hvor mye som egentlig går med på bilgreiene... Samtidig som temperaturen synker og da er det ikke så fristende med kaldt lokale og betong gulv.
Gjest Skrevet November 28, 2009 Skrevet November 28, 2009 Ser bra ut dette her. Tenkt noe mer på oppgradering/bytte av motor?
325ti Skrevet November 28, 2009 Skrevet November 28, 2009 Driver og maser på unge anunds1 om litt alternative motorer=) Da me pustehjelp. men alt skal betales også. blir vell og kjøre suge 2,7 neste seong tror jeg.
ragua Skrevet November 28, 2009 Forfatter Skrevet November 28, 2009 Alt koster penger her i verden så det er ikke bestemt noe angående motor. Jeg heller mot en SR20DET motor fra 200SX. Billige motorer, billige deler og holdbare.
ragua Skrevet November 28, 2009 Forfatter Skrevet November 28, 2009 Laget fester til framfangeren i dag og kobla litt diverse inni bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå