ragua Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Skrevet Mai 2, 2010 looking good liker de røde grillene! Røde grillene popper godt dem ja. Liker veldig godt rødt og hvitt kombinasjonen.. Vurderer M-stripene over bilen for syns den er veldig hvit nå.. Noen andre tips?
RoaldJ Skrevet Mai 2, 2010 Skrevet Mai 2, 2010 sant det.. kan bli mye hvitt men bra du har andre farger som brekker av. hvilken hvitfarge er det?
ragua Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Skrevet Mai 2, 2010 sant det.. kan bli mye hvitt men bra du har andre farger som brekker av. hvilken hvitfarge er det? Det er bare en vanlig hvit laste/industri lakk. Termadur 90 mener jeg på den het. Ellers så har jeg fått dekk på felgene og prøve montert. Må space endel bake.
Simon S Arvesen Skrevet Mai 15, 2010 Skrevet Mai 15, 2010 Dette ble nå bra, blei fin uten m striper også. Rått me rød grill og detaljer!
winchester Skrevet Mai 15, 2010 Skrevet Mai 15, 2010 Sexy pose over panseret! Blir rått dette her, gleder meg til å se den in action!
ragua Skrevet August 19, 2010 Forfatter Skrevet August 19, 2010 Da er bilen snart operativ igjen etter ett lite uhell med sveisadiff. Er på jakt etter diff med brems nå hvis noen har en i baklomma.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå