Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Da har jeg fått tak i en e30 318i 86mod som jeg skal selge i deler. Alt unntatt noen småting og dørpanelene. Pris oppgir jeg ikke, da jeg ikke vet hva jeg kan få for diverse ting og tang, så da er det bare å gi bud om du skal ha noe!

Bare å komme med spørsmål!

Litt snø på bilen, men kan ordne bedre bilder imorgen..

kdyeiivvmkh9c9ldepeh.jpg

sxxr1lyqu48sytlx21rk.jpg

eg8x76nd2qh1q9eukenw.jpg

getm8fakgnnlgyoyvu0w.jpg

5ask8p6c0y6bdnrywnab.jpg

vkvp3t9m5ir4w92vqeil.jpg

jd789troj7gs0a0y55cg.jpg

Skrevet
Listene rundt vinduet, de i chrome :) om du får dem av uten og ødlegge dem da :)

Og dørhåndtaket på innsiden av passasjer døra samt dørhåndtaket på utsiden på førerdøra

Skrevet
Litt vanskelig å se.. Hvilken farge er det? Diamantsvart?

Skulle isåfall hatt førerdøra di. ;)

Det skal jeg få sjekka opp, men foreløpig er førerdøra di, bare du kommer med bud som ingen andre rekker opp til så, ikke noe dyrt altså :)

Skrevet
Listene rundt vinduet, de i chrome :) om du får dem av uten og ødlegge dem da :)

Og dørhåndtaket på innsiden av passasjer døra samt dørhåndtaket på utsiden på førerdøra

Skal da gå greit, dørhåndtaket er vel svart, og likedan på utsiden.. kom med bud

Skrevet

Skal da gå greit, dørhåndtaket er vel svart, og likedan på utsiden.. kom med bud

250+ frakt? om ikke det er greit så kom med ett motbud, hakke peil på hva slikt ligger på

Skrevet

250+ frakt? om ikke det er greit så kom med ett motbud, hakke peil på hva slikt ligger på

300+ frakt så har vi vel nesten en deal :) send pm!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...