///christian Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Heisann. Da har jeg fått tak i en e30 318i 86mod som jeg skal selge i deler. Alt unntatt noen småting og dørpanelene. Pris oppgir jeg ikke, da jeg ikke vet hva jeg kan få for diverse ting og tang, så da er det bare å gi bud om du skal ha noe! Bare å komme med spørsmål! Litt snø på bilen, men kan ordne bedre bilder imorgen..
Larsinnj Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Litt vanskelig å se.. Hvilken farge er det? Diamantsvart? Skulle isåfall hatt førerdøra di.
Fixfax Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Listene rundt vinduet, de i chrome om du får dem av uten og ødlegge dem da
Fixfax Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Listene rundt vinduet, de i chrome om du får dem av uten og ødlegge dem da Og dørhåndtaket på innsiden av passasjer døra samt dørhåndtaket på utsiden på førerdøra
Even_e30 Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 hvilke farge er gulvtrekk?ser det ok ut?bedre bilder?
///christian Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Skrevet Januar 4, 2009 Listene rundt vinduet, de i chrome om du får dem av uten og ødlegge dem da Skal prøve det imorgen, du får se bilder! Skal informere deg!
///christian Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Skrevet Januar 4, 2009 Litt vanskelig å se.. Hvilken farge er det? Diamantsvart?Skulle isåfall hatt førerdøra di. Det skal jeg få sjekka opp, men foreløpig er førerdøra di, bare du kommer med bud som ingen andre rekker opp til så, ikke noe dyrt altså
///christian Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Skrevet Januar 4, 2009 Listene rundt vinduet, de i chrome om du får dem av uten og ødlegge dem da Og dørhåndtaket på innsiden av passasjer døra samt dørhåndtaket på utsiden på førerdøra Skal da gå greit, dørhåndtaket er vel svart, og likedan på utsiden.. kom med bud
///christian Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Skrevet Januar 4, 2009 hvilke farge er gulvtrekk?ser det ok ut?bedre bilder? Gulvtrekk er grått, ser ganske så fint ut. Kan få tatt flere bilder om du virkelig er intr. imorgen?
///christian Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Skrevet Januar 4, 2009 mørkt? Ikke mer mørkt enn normalt Skal ta bedre bilder imorgen siden du er intr. Send meg pm om hva du er villig til å gi, så har vi en deal, men ikke noe skambud!!
Fixfax Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Listene rundt vinduet, de i chrome om du får dem av uten og ødlegge dem da Og dørhåndtaket på innsiden av passasjer døra samt dørhåndtaket på utsiden på førerdøra Skal da gå greit, dørhåndtaket er vel svart, og likedan på utsiden.. kom med bud 250+ frakt? om ikke det er greit så kom med ett motbud, hakke peil på hva slikt ligger på
///christian Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Skrevet Januar 4, 2009 Listene rundt vinduet, de i chrome om du får dem av uten og ødlegge dem da Og dørhåndtaket på innsiden av passasjer døra samt dørhåndtaket på utsiden på førerdøra Skal da gå greit, dørhåndtaket er vel svart, og likedan på utsiden.. kom med bud 250+ frakt? om ikke det er greit så kom med ett motbud, hakke peil på hva slikt ligger på 300+ frakt så har vi vel nesten en deal send pm!
///christian Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Skrevet Januar 4, 2009 Litt vanskelig å se.. Hvilken farge er det? Diamantsvart?Skulle isåfall hatt førerdøra di. Døra skal du få. Legger ut bilder nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå