plumbo79 Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Jeg har fått ny tomgangsregulator (ny brukt) til m20 n min, alikevel så må jeg holde gassen inne i noen minutter før jeg kan ut å skrape is på vinterstid, er dette normalt? noe jeg kan gjøre? kan ikke tenke meg det var slik da bilen var ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Har du sjekket føleren til "kaldstarten" på termostathuset. Motoren skal jo få noe ekstra bensin når den er kald. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbo79 Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2009 Nei, hvem av de er det? noen som har bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbo79 Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2009 Er det en av disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbo79 Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2009 Er det virkelig ingen her inne som vet det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Mener å huske at det er den blå. Men kan kontrollere det ved å ta av stikket på dem, er ikke den som gjør at motor stopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Kansje du får mere svar med en bedre beskrivende tittel? bare ett tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Det er den som er 2 polet.Tror det er den blå Den en polede er til temp måler i instrumentene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbo79 Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2009 Kansje du får mere svar med en bedre beskrivende tittel? bare ett tips Da er den endret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbo79 Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2009 Den blå har 2 stikk og den brune ett, hvis jeg tar av den blå så stopper motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbo79 Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2009 Hvordan måler jeg den? motstand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbo79 Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbo79 Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbo79 Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allez Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 motstanden skal variere alt etter hviken temp. den måler.Det står sikkert i heynes boka hvor mange ohm den skal vere ved en gitt temp. du måler motstanden "Ohm" med et multimeter mellom dei to pinnane i føleren. kan jo kanskje vere gasspjeld sensoern og "TPS" hvis det er dårlig kontakt i den så vil ikke tomgangs regulatoren bli "aktivert" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå