Gå til innhold

Min 523i AC Schnitzer med div senk bilder

Ron
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for den du!

Står alt bra til på FMCN?

Er du enda moderator? Har planer om Vingebil når jeg blir lei av Rx7`n, så jeg dukker nok opp på FMCN igjen :D

Jeg som kjørte denne på Våler i August :)

-Ronny-

joda, går greit der. mye nytt om du ikke har vært innpå på en stund.

er moderator der enda ja :P

må bare stikke innom etter gammalt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er jo uansett ikke en ACS... Men du er ikke den verste.. Er en opel her i byen som og har funnet AC-S emblem på ebay....

hehe.. så du mener at bilen min er like mye ACS som en OPEL med ACS merke? jaja.. du om det, gidder ikke irritere meg mere over deg..

Har aldri forstått meg på slike som MÅ kritisere osv,men-men, fint om du ikke poster mere i denne tråden. På forhånd takk.

Dette er forstn merke bak å fram på bilen, syns det ser bra ut jeg da :D

http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /33232.jpg

helt enig. jeg har 11 alpina merker på bilen min. 2 pr felg. 1 i rattet. og jag har byttet ut bmw merket på panser og bagasjelokk med alpina merker. ingen alpina kommer med det orginalt forran og bak. men jeg har det samme F hva folk mener om det. og jeg har absolutt ingen alpina. men lager alpina optik på bilen. og jeg liker merkene. de gjør en liten sak med bilen som jeg liker. men jeg skal ikke ha noe alpana merke på venstre side bak. og ikke B12 6,0 på høyre side bak. det blir emblem trimming. og det er jeg motstander av. det blir like dumt som og sette M3 på en 316. men og bytte emblemene er noe helt annet. veldig fin bil. en kammerat av meg hadde lik i grå. (gammle cato sin)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, hadde jeg skryte på meg maskin, enten i Topic,

eller dekal trimming på bilen, så sku jeg forstått at jeg får pepper, dette har jeg da aldri gjort. Står rimelig klart å tydelig 523i i overskrifta.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der misforsto du Ron, om du leser hva jeg skrev så er ikke det du har gjort med dekal det værste jeg har sett da det til og med finnes en Opel med ACS! Du har jo selvfølgelig helt rett i at 316´er med M3 merke og uten noe som tilsier at det er en M3 er også mye verre. Går en 316 her også som hadde M5 merke i en periode. Det jeg reagerte mest på var egentlig det som står i signaturen din "E39 523i AC Shnitzer(schnitzer btw) org." så vidt meg bekjent er org vanligvis en forkortelse for orginal..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo uansett ikke en ACS... Men du er ikke den verste.. Er en opel her i byen som og har funnet AC-S emblem på ebay....

Jeg ser ikke helt problemet med dette. Ron har aldri påstått at han har en original BMW ACS5, men en BMW 523i med full AC Schnitzer optikk, noe han vitterlig har. Jeg har hatt nøyaktig det samme, bare at min var en 520iA. Jeg kjøpte selv min AC Schnitzer optikk hos eneimportøren av AC Schnitzer i Norge, Bavaria i Sandnes. Da fikk jeg originale AC Schnitzer deler (som kostet "en del"), og papirer på at disse var ekte, at de var TÜV-godkjente, samt at de ble regnet som originale ettermarkedsdeler til BMW. Jeg vil da påstå at hvis man har alle oppgraderingene AC Schnitzer alle eksteriør- og interiørdetaljer som ACS har kommet med til den type bil man har, skal man kunne få kalle den for det den er - noe Ron helt korrekt har gjort. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krangel-gubbe du ja :lol:

Har endra litt, så kanskje du gir deg :wink:

Bilen er levert ny med denne optikken, å i min verden er

da bilen en Bmw E39 523i AC Schnitzer!

Forstår ikke helt argumentan dine for at bilen ikke kan kalles det,

da jeg gir mere en klart utrykk for at den er en 523i, ikke en

ACS5 eller noe annet rått. Meg bekjent så er en ACS5 en

M5 som AC Schnitzer har levert optikk på, altså en "M5 AC Schnitzer"..

Samma F, det er en flott bil som jeg er meget stolt av, å meget

fornøyd med. Det er det viktigste for meg.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å være med på dette her eg å da,

hva om du har en sierra 2.9liter EFI glx, MED FULL Cosworth styling på, er dette da en Ford Sierra 2.9 GLX Cosworth?? ;)

Ble Sierra 2.9 levert originalt med Cosworh optikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krangel-gubbe du ja :lol:

Har endra litt, så kanskje du gir deg :wink:

Bilen er levert ny med denne optikken, å i min verden er

da bilen en Bmw E39 523i AC Schnitzer!

Forstår ikke helt argumentan dine for at bilen ikke kan kalles det,

da jeg gir mere en klart utrykk for at den er en 523i, ikke en

ACS5 eller noe annet rått. Meg bekjent så er en ACS5 en

M5 som AC Schnitzer har levert optikk på, altså en "M5 AC Schnitzer"..

Samma F, det er en flott bil som jeg er meget stolt av, å meget

fornøyd med. Det er det viktigste for meg.

:D

ACS5 kom som jeg skrev i 3 varianter, 3.2L som hadde b28 som utgangspunkt, en ACS5 med V8´er og En ACS5 SPORT som da var en M5. Det eri kke bare opptikken, men motoroppgradering og understellsoppgradering. Bilen din har ikke blitt levert med AC-S fra fabrikk, men at en forhandler eller lignende kan ha montert det er jeg med på.

Ser jo godt det at du legger fram at det er en 523i, men siden du er så enig i at du har en 523i, hvorfor har du ikke det heller på bakluka ?

Dette er dekaltrimming...

AcS emblemene er ikke det samme som m-tech merker. M-tech er jo noe biler ble levert med orginalt fra fabrikk. Ac Schnitzer har ikke et slik kallenavn på mindre motoriserte utgaver som har stylingen nettopp på grunn av en ting, de har aldri levert det..

ACS emblem er som M5 emblem, og du klistrer jo ikke M5´emblem på luka di ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ACS er ikke som M5 emblem i det hele tatt.. Denne bilen har ACS optikk, og da må det vell vere lov å ha på ett ACS merke?

At bilen er en M5 handler ikke om hvordan den ser ut, men hovedsakelig at bilen har en 4.9 liters V8'er under panseret, samt strammere understell osv... Hadde det stått ACS5 på bakluka hadde jeg vert enig i deg, men å ha ett ACS merke er som å ha rieger merke mener nå iallefall jeg, selvom jeg hadde droppa begge deler om bilen hadde vert min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AC, rieger, alpina, hartage osv - om ein har for eksempel ei frontleppe frå ein av desse styling-selskapene, kan einm Om Ein Vil, sjølvsagt ha logoen deires på bakluka, eller ein anna plass. Ser ikkje problemet?

ACS representerer ikkje nødvendigvis ein heftig motor, men styling produkter som ein får kjøpt kor som helst. M5 logoen derimot, seier EIN ting, og det er mange hester.

Mange peiser ein M på bakluka. Kvifor ? Ikkje pga det er ein original M-tech iallefall.

Don't get the big problem :)

kranglefanter. ..

btw : fin bil. personlig likte eg ikkje dei mørke lyktene forran ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...