Gå til innhold

Min 523i AC Schnitzer med div senk bilder

Ron
 Share

Anbefalte innlegg

Du som hadde den og ja! Rå cossie! :twisted:

takk-takk, den såg ut som ett dass når jeg kjøpte den, brukte vær eneste ledige time i 4mnd på den bilen :D

-------------

Saken er enkel, jeg liker merkene, det er jeg som er sjef over mine merker,hehehe..

Når jeg ser AC Schnitzer på en bil så tenker jeg ikke motor, men utstyr,

kjørekomfort, noe som er påkosta over det originale..

Å ska jeg ta ett merke, må jeg ta alle merkene, å di er montert på sine originale plasser i den originale AC schnitzer stylinga på min originale M-tech 523i :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg hadde mine alpina merker liggende lenge. de ble ikke satt på bilen før felgene kom på. og jeg skal ha på alpina frontleppen. den er støpt med alpina merke i selve leppa. skal jeg slipe vek teksta siden bilen ikke er alpina da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Mange kranglefanter her ja..

Barsk bil! Når du har originale Ac Schnitzer deler påmontert har du full anledning til å ha emblem på! Ac Schnitzer er et selskap som i ble etablert av to tyske bilinteresserte mannfolk tilbake til midten av 80tallet! Det handlet om å gjøre noe spesielt ut av BMWn. Enten man kjører kun tuning eller velger understell/eksteriør, så er det for pokker like mye Ac Schnitzer. Dette er en "ACS5"

Stå på videre, jeg er en stor Ac fan, i likhet med Cato.. Har brukt altfor mye penger hos Ove i Bavaria.

NOK OT! Stilig bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...