Ron Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2009 Du som hadde den og ja! Rå cossie! takk-takk, den såg ut som ett dass når jeg kjøpte den, brukte vær eneste ledige time i 4mnd på den bilen ------------- Saken er enkel, jeg liker merkene, det er jeg som er sjef over mine merker,hehehe.. Når jeg ser AC Schnitzer på en bil så tenker jeg ikke motor, men utstyr, kjørekomfort, noe som er påkosta over det originale.. Å ska jeg ta ett merke, må jeg ta alle merkene, å di er montert på sine originale plasser i den originale AC schnitzer stylinga på min originale M-tech 523i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 jeg hadde mine alpina merker liggende lenge. de ble ikke satt på bilen før felgene kom på. og jeg skal ha på alpina frontleppen. den er støpt med alpina merke i selve leppa. skal jeg slipe vek teksta siden bilen ikke er alpina da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 HEhehe... nei nettopp, sjøbuse Jaa finn fram slipemaskina .! Eller Nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind B Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 Er jo nesten lik bilen min;) Bare eg har anna vinge:P Er den bilen som Alecken snakka om tilgare:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsby Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 feit bil:) likte dei sotafrontlyktene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2009 feit bil:)likte dei sotafrontlyktene dine takk,takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Mange kranglefanter her ja.. Barsk bil! Når du har originale Ac Schnitzer deler påmontert har du full anledning til å ha emblem på! Ac Schnitzer er et selskap som i ble etablert av to tyske bilinteresserte mannfolk tilbake til midten av 80tallet! Det handlet om å gjøre noe spesielt ut av BMWn. Enten man kjører kun tuning eller velger understell/eksteriør, så er det for pokker like mye Ac Schnitzer. Dette er en "ACS5" Stå på videre, jeg er en stor Ac fan, i likhet med Cato.. Har brukt altfor mye penger hos Ove i Bavaria. NOK OT! Stilig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 Fin bil da ronny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 Denne falt i smak ja De mørke lyktene passet til bilen, de må du ikke ta av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Rå bil=) Godt det finnes noen e39er som er rå uten M5 optikk. Hvor for du tak i morke frontlykter, likte di en hel haug. Har du prøvd med sorte nyrer på, ser for meg at den hadde sitt mer hissig ut med det, men er jo rene spekulasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå