MikaelR Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... ;username= 5cm kant..
lloydsb Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Skrevet Februar 4, 2009 hehe, ekle felger til e36 pluss altfor lavt innpress.. skal ha mer kant bak en foran.. er jo der men. ikke sånn jeg vil ha. BUMP
lloydsb Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Skrevet Februar 6, 2009 BUMP kant felger som evt ligger på finn eller autodb så sjekker jeg der vær dag så dere trenger ikke poste link her Men har du så ta kontakt! BUMP
DANI Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 kjøp brock b1,då har du jo fine kant både bak og foran!
Superbeetle Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Du vil ha bredere felger/kant bak, men du vil ikke valse? Det kan bli litt vanskelig... Kan få by på mine keskin kt1
lloydsb Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Skrevet Februar 7, 2009 Du vil ha bredere felger/kant bak, men du vil ikke valse?Det kan bli litt vanskelig... Kan få by på mine keskin kt1 ikke kveruler sånn ja, må en så må en, men pris tenker du på? evt vurdere å kjøpe nye kt4 bilde av dine og bredde på felgene? og tommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå