badsha Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 da selger jeg mine 19" breyton Inspiration felger, felgene trenger å pusses opp litt da lakken har flassa litt av på felgene, men er runde uten kast 2 helt splitter nye dekk mens de andre er marginalt slitt... kom med bud!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Bredde på felgene, innpress, pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Må nok påregnes ca 500,- for hver felg for opppolering av kant..var iallefall det jeg fikk i pris da jeg forhørte meg...MEN finnes autosol og drill med polerings puter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 byr 2000,- kr hvis de har 3 serie innpress Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 er nok 5 er innpress på disse ut ifra badsha sine bilder (i sin bildetråd på showoff delen av forumet)...men, time to go WIDE? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 er nok 5 er innpress på disse ut ifra badsha sine bilder (i sin bildetråd på showoff delen av forumet)...men, time to go WIDE? Tenkte de kunne skli inn på en 316 fra år 2000. ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 det tror jeg du skal se langt etter! :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarne_M Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 har hatt akkurat samme felgene, og samme problemet med flas. heiste opp bilen bak, satt den i gir og barre pusset med grovt og finere og finere sandpapir, så kan du polere etter på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 det tror jeg du skal se langt etter! :/ kan jo være greit å ha som "burnehjul" til m3`n og;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2009 har iallefall notert bud på 2000, men bare dekka var verdt mer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Passer dem på E39? Evnt int i innbytte med 18" BBS RX eller 17" Rondell?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2009 Passer dem på E39? Evnt int i innbytte med 18" BBS RX eller 17" Rondell?? disse passer E39 ja! kom med bilde du Power, så skal jeg vurdere, er selvfølgelig mest int i å bytte inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Ligger salgsannonser på begge felgsetta på denne siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Er alle felgene like brede? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2009 de bakerste er vel litt bredere, noen som vet hvordan jeg kan finne ut mer om felgen etc? her er et bilde som iallefall viser at den er bredere bak- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå