Gå til innhold

BMWCCN ØST sine treff i vinter!"Sladdetreff" 1MARS

Anbefalte innlegg

• Svar 209
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

det blir hvertfall ikke kjøring med 518 på ringbanen for meg :P

denna 518 tok visst kvelden i går :P motorn gikk til helvette på vei hjem i går, så den stoppa på E6'en mellom kløfta - jessheim xD så da blir det vel evon som får kjørt seg på bana tenker jeg meg :P

Skrevet
det går bra...mer banetid for min del:)

Sant det. Deilig å slippe å vente også....

Er spent på hvordan det blir å kjøre e46'n denne gangen. Kommer med justerbart senkesett stivere enn fjell :twisted:

Skrevet

7 påmeldt hittil. mangler ti til for at det skal gå i + for klubb kassa....(treffet blir uansett så er ikke noe å tenke på om det blir utsatt el noe)

Skrevet

Kan nevne vi denne gangen kun stiller med grill og ikke pølser. Så har dere det i bakhode om dere blir sultne ;-).

Skrevet
Kan nevne vi denne gangen kun stiller med grill og ikke pølser. Så har dere det i bakhode om dere blir sultne ;-).

regner med du skal bort og kjøre litt på bane?da har du i oppdrav av meg å ta noen bedre bilder av min enn sist gang..men da er det vel påkrevd at jeg dukker opp tidligere enn sist:)

tror jeg tar med eget kebabkjøtt...kan hakke og steke mens jeg er der :lol:

Skrevet

regner med du skal bort og kjøre litt på bane?da har du i oppdrav av meg å ta noen bedre bilder av min enn sist gang..men da er det vel påkrevd at jeg dukker opp tidligere enn sist:)

tror jeg tar med eget kebabkjøtt...kan hakke og steke mens jeg er der :lol:

Ja hadde hverken bil eller tid til kjøre selv sist (31jan09) og med litt hjelp til arboppgavene der oppe så er det ikke umulig at jeg får filmet litt men som du sier da bør du kansje møtte opp når det starter også, he he ;-).

Deilig med kebab så høres bra ut det Wickhy :-).

Skrevet

Jeg er klar for treffet på ringbanen neste helg =) dette blir bra!

husk å komme tidlig alle sammen så vi får kjørt mest mulig.!.!

takker for sist og mange kule bilder.. bilen min ---->

uzv5zpbzsv1q8jtb0lt0.jpg

Skrevet

husk å komme tidlig alle sammen så vi får kjørt mest mulig.!.!

Hei hei hei, ser hvem den der var ment til :wink::wink:

Det blir vel ikke sånn denne gangen også? de som kommer tidligere får jo kjørt mer, at vi som kommer senere skal kjøre mye i begynnelsen for å ta igjen de andre er ikke rettferdig for de som var tidlig ute syns jeg...

En ting som jeg håper arrangørene tar tak i er måkingen, Var temmelig trangt i "depotet" sist gang. Hadde vært fint om det var muligheter til å parkere bilene og gå og prate litt og sparke litt dekk. også slippe å måtte stå i kø ute på banen :?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...