Glenno Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 yeye..overlever...men du må innrømme jeg kjørte bedre enn deg idag...spesielt før jeg kom meg på banen:p He he, godt ha noen som kan dra seg opp når ting står fast og håpløst ut, brooom brooom .
Glenno Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 va jo greit da glenno fikk seg en runde han oxo:P hehe hva med deg wicky du forduftet uten at noen så til deg:Pthe knight rider eller... He he ja var utpå 2 turer så greit nok det .
Jonner'n Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 hørtes ut som dere hadde det fett! måtte jobbe med et skoleprosjekt idag jeg.. Er såå fett å jobbe med norske anbuds standarder, når jeg veit at folk har det moro med slædding rett borti høgget....... (var på jessheim) selv om glennis over her var flink til å sende sms mere bilder takk
[space] Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 Fikk tatt over 200 bilder i dag. Laster de opp i morra, da det tar litt tid... Tror jeg skal ha fått med alle som var på banen, om ikke må jeg unnskylde! En liten teaser: Ute og flyr: Pølsefest: Byttelån av bil. Hvem smiler bredest? Glenno i godt sig: 1-serie med klister på dekka. Juks? :
wicky124 Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 va jo greit da glenno fikk seg en runde han oxo:P hehe hva med deg wicky du forduftet uten at noen så til deg:Pthe knight rider eller... seff...blackrider:p nei måtte på do så tok turen til statoil og når jeg kom tilbake var du borte..merkelige saker...
wicky124 Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 yeye..overlever...men du må innrømme jeg kjørte bedre enn deg idag...spesielt før jeg kom meg på banen:p He he, godt ha noen som kan dra seg opp når ting står fast og håpløst ut, brooom brooom . seff...får nok takke for det ja:)
badsha Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 space last opp bilder da:D:D:D selv om jeg ikke har noe å skryte av:P
[space] Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 Starter opplasting av alle bildene når jeg kommer hjem fra jobb.
[space] Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 Ivrig nå? Bildene er på vei, men det tar som sagt litt tid
kawaman Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 Får håpe du har fått et par bra bilder med trægatten i aksjon
[space] Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 Alle bildene mine fra treffet ligger nå her: http://flickr.com/photos/simonhh/sets/7 ... 16/detail/ dere får bare linke opp de dere synes er verd å vise, eller har kommentarer til. Orker ikke styre med det
Glenno Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 Som vanlig knall fine bilder [space] . Takk skal du ha .
Micro_RaCeR Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 http://flickr.com/photos/simonhh/332239 ... 686254416/ Ingen som tok flere bilder av meg? det lille jeg var der:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå