[space] Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 Har jo dette også, men det er de eneste jeg har av bilen din.
[space] Skrevet Mars 5, 2009 Skrevet Mars 5, 2009 Vet det er mange som tok bilder! Etterlyser litt bilder av bilen min selv! Film av meg på banen har jeg fikset meg Hadde vært moro å hatt det han som satt på med meg filmet også. Usikker på navnet...
Glenno Skrevet Mars 5, 2009 Skrevet Mars 5, 2009 ingen flere som tok bilder? Film?? Jo litt film men gidder ikke styret med legge ut på youtube, så blir til at jeg brenner sammen til en dvd tenker jeg. Så får folket kjøre dugnad på kopiere/sende rundt. Denne gangen kom du på film også, he he wicky .
Glenno Skrevet Mars 5, 2009 Skrevet Mars 5, 2009 Resultater etter kjøretrening/auto/sladd er finne her: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?id=508555 Øst avd skal ha noen kjøretreninger utover sommeren også så håper stille med et sterkt lag i SS1 mot andre bilklubber nærmere høsten forhåpentligvis .
Jonner'n Skrevet Mars 5, 2009 Skrevet Mars 5, 2009 det hadde vært moro å vært med på glennis. blir det trening i banekjøring eller autoslalom..?
Glenno Skrevet Mars 5, 2009 Skrevet Mars 5, 2009 Det blir ss1 autoslalom. Tror første kjøretrening blir på himmelspreten. Kansje drag hadde vært noe også? På SS1 invitasjonen med de andre bilklubbene ifjor hadde de bl.a drag etter autoslalomen. Dessverre hadde vi få som kunne stille for bmw ære men vi håper det blir anderldes iår vel . Spesielt klassen over 2.5 liter var vanskelig. Men kult om du slang med Jonner`n .
wicky124 Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 juhhuuu...blant topp ti på begge banene..hihihi:p hva skjer med fler bilder og filmer``??
Glenno Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 juhhuuu...blant topp ti på begge banene..hihihi:phva skjer med fler bilder og filmer``?? Jepp,bra det men så du jeg slo deg med 1 sek på bane 2 wicky, he he . Har iallfall fått sammen noe film dvd plate men noen andre må såfall fikse med videre kopiering/utsending.
wicky124 Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 pøh...så ingen 1sekunds forsprang..så bare at jeg kjørte bedre enn deg..heheheh:p noen som har bilder av da jeg kjørte ut?
Glenno Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 pøh...så ingen 1sekunds forsprang..så bare at jeg kjørte bedre enn deg..heheheh:p noen som har bilder av da jeg kjørte ut? Joda, resultat lista og tanke på utforkjøringer . Da fant vi ut hvem som var raskest på bane 2 iallfall, og det med færre tid på banen .Bilde før eller på banen? he he. Tipper Kim sikkert har knipset bilde før banen iallfall.
wicky124 Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 kim er vel på ferie frem til søndagen så blir nok film og bilder etter det regner jeg med..hmm..
Glenno Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 kim er vel på ferie frem til søndagen så blir nok film og bilder etter det regner jeg med..hmm.. Tok Kim film også? Noen andre som tok bilder/ film enn Space, Kim og meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå