Gjest Skrevet Februar 23, 2009 Skrevet Februar 23, 2009 du får gratis kjøring hele dagen om du stiller opp og måker. vi er der fra 0930(egentlig 09, men vi er som regel litt seine, jeg kommer fra hyttetur på trysil så er nok ikke i rute kjenner jeg meg selv rett) men er du der 0940 er vi nok der alle mann:) du kan ta kontakt med meg på 92209296 så kan vi avtale nærmere. jeg drar opp på torsdag for å sjekke forholda. eller om jeg tar det på tur oppover til trysil på fredag. for da ser jeg om det må måkes,men regner med det må til.. for polti som bruker det til dagli har ikke behov for stor plass, så de måker ikke mye parkeringsplass
Glenno Skrevet Februar 23, 2009 Skrevet Februar 23, 2009 Er det forresten slik at man må være medlem av BMWCCN for å være med? Eller er det fritt for alle?Har BMWCCN skiltplater Det hadde vært ekstra hyggelig om folket var medlemer i bmwccn men vi er litt åpne for ikke medlemer også. Bmwccn medlemer er de som er første prioritert skulle vi nå et deltaker tak over de som er påmeldte via e-post. Selv kan jeg skryte av bmwccn skiltplater, bmwccn hovedklubb merke og bmwccn avd øst merke og bimmers merke i begge side bakvinduer . blir det no felles kjøring oppover fra oslo? Skedsmokorset pleier være et sted for oppsamling og det bør såfall være avreise senest derfra kl 0920. Jeg må nok være tidligere ute så jeg får litt planer på plass. Som Kim nevner over her A.Teserud hadde du vært en kjempe knupp om du kunne stille opp med brøyting. Fint om du tar kontakt pr tlf med Kim så vi vet om du kan eller ikke .
badsha Skrevet Februar 23, 2009 Skrevet Februar 23, 2009 blir det no felles kjøring oppover fra oslo? Jeg kjører fra Sandvika og hadde satt pris på å kjøre etter noen som viste veien:-) jeg kan godt kjøre emd deg oppover;) ahr vært der før:) send meg pm:) du oxo wicky om du vil;)
kawaman Skrevet Februar 23, 2009 Skrevet Februar 23, 2009 Jeg er ikke medlem,har vært der og kjørt ja. Og skal dit 1 mars også
A.Teserud Skrevet Februar 23, 2009 Skrevet Februar 23, 2009 tar kontakt på tlf jeg vettu;) så stiller jeg opp om det er behov.
kawaman Skrevet Februar 26, 2009 Skrevet Februar 26, 2009 Nå er det kun kort tid igjen til morroa starter
BMW E93, nå E63:-) Skrevet Februar 26, 2009 Skrevet Februar 26, 2009 Nå er det kun kort tid igjen til morroa starter Det er som julaften jo
Glenno Skrevet Februar 26, 2009 Skrevet Februar 26, 2009 Nå er det kun kort tid igjen til morroa starter Det er som julaften jo Hørte rykter om sol på søndag, men har ikke sjekka været selv ennå. Gleder meg også
wicky124 Skrevet Februar 26, 2009 Skrevet Februar 26, 2009 wicky skal råkjøre der oppe...oohohohoohohhoooo
Glenno Skrevet Februar 26, 2009 Skrevet Februar 26, 2009 wicky skal råkjøre der oppe...oohohohoohohhoooo Det du da sier i overført betydning er at du kommer bare til stå på samme flekken spinne. Bra du kommer og skal høste litt kjøreerfaringer .
wicky124 Skrevet Februar 26, 2009 Skrevet Februar 26, 2009 kjørte bedre enn deg forrige gang da...even ure datter liked my driving:p
Glenno Skrevet Februar 26, 2009 Skrevet Februar 26, 2009 kjørte bedre enn deg forrige gang da...even ure datter liked my driving:p Ekspertene er sprikkende i sine tilbake meldinger sjønner jeg. Kom i finalen og fikk høre jeg var en av de raskeste den gangen vi kjørte sammen oppå der . Men blir spennende se til søn da, he he .
wicky124 Skrevet Februar 26, 2009 Skrevet Februar 26, 2009 jeg lot deg vinne..samt jeg kom ganske så sent så...hmm...jeg kjørte best uansett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå