k3n Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Noen som har bestilt derifra? Tenkte å bestille noen deler, men får liksom aldri svar på mail ifra dem da internettsiden deres ba meg sende en mail for å høre om akkurat d... Blir det billigere på noen måte hvis vi bestiller flere ilag eller deler vi kun opp frakta? Takk på forhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Bestilte derifra den 7 desember. pengene er trukket igjennom paypal, men jeg har aldri fått noen bekreftelse på mail, heller ikke fått pakken. Vet ikke helt om jeg vil anbefalle det gett.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3n Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2009 Jøss, virker jo ikkje HELT bra. Litt synd da jeg virkelig vil ha den rieger frontleppe til m-tech2 fangeren. Noen sjeler som vet om noen andre som selger ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrElg Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Bestilte noen greier derifra i fjor sommer, hadde ingen problemer. Er vel bare å sende dem mail og mase hvis det er noe som ikke stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3n Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2009 Fant ei side i tyskland som solgte den leppa jeg var ute etter. www.orange-tuning.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Jeg har kjøpt masse der ifra å de leverer hver gang å til en OK penge! ANBEFALES! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3n Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2009 Modbargains eller sistnevnte orange-tuning, tmice? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Modbargains! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3n Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2009 hmmm, orange-tuning forlanger bortimot halvparten av prisen på den rieger leppa iforhold til modbargains! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 Kjenner flere som har handlet derifra, ingen av de har hatt noen problemer. Sikkert bare juleferie eller noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå