Gå til innhold

slett

tom arne
 Share

Anbefalte innlegg

hei. har en e30 325 88 mod. bilen har automat orginalt.km er 213 tusen.skal være ganske så orginal. det jeg har gjort med bilen eter at jeg fikk den er å montere servo.bilen er i bra stand. tar gjerne imot bud eller bytte men e34 touring. helst 24 ventilert.jeg har bare et bilde av bilen nå men det kommer flere hvis det blir no interesse :)zmfoz6m8mbg58xa4f9x9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vanvitig behagelig med automat. vil tør å påstå at en 325 med org automat kontra en med manuel er mindre ihjelkjørt. synes 30k er for lite for bilen min jeg :)

ett utrolig godt poeng. mange av disse har også sperr, og for en nevenyttig mann er jo girkassebytte en enkel ting,

så er bil så bra som den ser ut på bilde tror eg ikke 25-30t er så galt

Gratisreklame!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vanvitig behagelig med automat. vil tør å påstå at en 325 med org automat kontra en med manuel er mindre ihjelkjørt. synes 30k er for lite for bilen min jeg :)

Enig med Tor Arne, når han sier hb over 30 k. Det er ingen upris for en orginal 325. Det tror jeg den er verdt, om den ikke er oppspist av rust.

Er også enig att motorer som har blitt kjørt med automat er ofte mindre ihjelkjørt. Noe som 323/325 ofte er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok sorry for litt OT,men en 5 serie er fin med automat gir,men syns E30 skal være manuell.men nok om det :D Ønsker deg lykke til med evt salg/bytte :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen er bilen din å kjøre med rundt 80 km/t? Spør bare for moro skyld, egentlig. Lånte en gang en 325 automat som vaklet veldig rundt 80-85. Ville absolutt gire hele tiden, dette passer jo dårlig med norske grenser. Synes den hadde høyt turtall i 80..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...