tom arne Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 hei. har en e30 325 88 mod. bilen har automat orginalt.km er 213 tusen.skal være ganske så orginal. det jeg har gjort med bilen eter at jeg fikk den er å montere servo.bilen er i bra stand. tar gjerne imot bud eller bytte men e34 touring. helst 24 ventilert.jeg har bare et bilde av bilen nå men det kommer flere hvis det blir no interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 pris med rent salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tom arne Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2009 bud over 30k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 30k for automat gir..ja da tror jeg du skal bare selge Lykke til med salget Greit har det vært en 325i manuell men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tom arne Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2009 vanvitig behagelig med automat. vil tør å påstå at en 325 med org automat kontra en med manuel er mindre ihjelkjørt. synes 30k er for lite for bilen min jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luffi88 Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 få frem litt fler bilder da=) Er det mye rust på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korny Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 vanvitig behagelig med automat. vil tør å påstå at en 325 med org automat kontra en med manuel er mindre ihjelkjørt. synes 30k er for lite for bilen min jeg ett utrolig godt poeng. mange av disse har også sperr, og for en nevenyttig mann er jo girkassebytte en enkel ting, så er bil så bra som den ser ut på bilde tror eg ikke 25-30t er så galt Gratisreklame!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 vanvitig behagelig med automat. vil tør å påstå at en 325 med org automat kontra en med manuel er mindre ihjelkjørt. synes 30k er for lite for bilen min jeg Enig med Tor Arne, når han sier hb over 30 k. Det er ingen upris for en orginal 325. Det tror jeg den er verdt, om den ikke er oppspist av rust. Er også enig att motorer som har blitt kjørt med automat er ofte mindre ihjelkjørt. Noe som 323/325 ofte er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 vanvitig behagelig med automat. vil tør å påstå at en 325 med org automat kontra en med manuel er mindre ihjelkjørt. synes 30k er for lite for bilen min jeg Ok sorry for litt OT,men en 5 serie er fin med automat gir,men syns E30 skal være manuell.men nok om det Ønsker deg lykke til med evt salg/bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tom arne Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2009 det finnes litt overflate rust nede på forskjerm. faktisk utrolig lite rust på bilen. ingen rust hull det et etter montert servo å sperre fra e30 m3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Åssen er bilen din å kjøre med rundt 80 km/t? Spør bare for moro skyld, egentlig. Lånte en gang en 325 automat som vaklet veldig rundt 80-85. Ville absolutt gire hele tiden, dette passer jo dårlig med norske grenser. Synes den hadde høyt turtall i 80.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tom arne Skrevet April 11, 2009 Forfatter Share Skrevet April 11, 2009 vet ikke hvor mye en med manuel har men dette er med automat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tom arne Skrevet April 11, 2009 Forfatter Share Skrevet April 11, 2009 har vært stille på denne tråden fordi jeg rett å slett ombestemte meg ang salg. men nå har jeg funnet bilen jeg vil ha,så nå er den til salgs. bud over 25k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tom arne Skrevet April 11, 2009 Forfatter Share Skrevet April 11, 2009 så legger jeg også ut bilder av den rusten som er på bilen bulk i front av skjerm å et dårlig inne bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Claus3000 Skrevet April 12, 2009 Share Skrevet April 12, 2009 Heisann... Regnet med at du hadde ombestemt deg siden jeg aldri hørte noe fra deg. Ringte deg som du sikkert vet. Men jeg er uansett intressert i å ta en titt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg