tom arne Skrevet April 12, 2009 Forfatter Share Skrevet April 12, 2009 Heisann... Regnet med at du hadde ombestemt deg siden jeg aldri hørte noe fra deg. Ringte deg som du sikkert vet. Men jeg er uansett intressert i å ta en titt hei igjen. e utrolig kjipt å selge e30`en. men må ha en litt mere familievennlig bil. blir jo e30 m3 på meg en gang uanset jeg skal jobbe i bodø hele neste uke. men hvis du enda er på fauske så kan jeg ta meg en kjøre tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tom arne Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Heisann... Regnet med at du hadde ombestemt deg siden jeg aldri hørte noe fra deg. Ringte deg som du sikkert vet. Men jeg er uansett intressert i å ta en titt hei igjen. e utrolig kjipt å selge e30`en. men må ha en litt mere familievennlig bil. blir jo e30 m3 på meg en gang uanset jeg skal jobbe i bodø hele neste uke. men hvis du enda er på fauske så kan jeg ta meg en kjøre tur. Ikke interessert i E36 touring a? har en 318 tds, pm om interesse! Kent Roger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Claus3000 Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Heisann... Regnet med at du hadde ombestemt deg siden jeg aldri hørte noe fra deg. Ringte deg som du sikkert vet. Men jeg er uansett intressert i å ta en titt hei igjen. e utrolig kjipt å selge e30`en. men må ha en litt mere familievennlig bil. blir jo e30 m3 på meg en gang uanset jeg skal jobbe i bodø hele neste uke. men hvis du enda er på fauske så kan jeg ta meg en kjøre tur. Jeg er ikke tilbake på Fauske før 20.april. Så vi får eventuelt snakkes da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tom arne Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 ok da er det kommet et bud på 25 tusen. han som har lagt inn budet ville ha en hurtig handel. hvis ikke nån byr mere før kl 24 i kveld får han seg en veldig bra 325 for bare 25k. kun seriøse bud. mvh tom arne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tom arne Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 mye tyder på at denne e30 går til mandal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg