Gå til innhold

slett

tom arne
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann... Regnet med at du hadde ombestemt deg siden jeg aldri hørte noe fra deg. Ringte deg som du sikkert vet. ;)

Men jeg er uansett intressert i å ta en titt

hei igjen. e utrolig kjipt å selge e30`en. men må ha en litt mere familievennlig bil. blir jo e30 m3 på meg en gang uanset :) jeg skal jobbe i bodø hele neste uke. men hvis du enda er på fauske så kan jeg ta meg en kjøre tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann... Regnet med at du hadde ombestemt deg siden jeg aldri hørte noe fra deg. Ringte deg som du sikkert vet. ;)

hei igjen. e utrolig kjipt å selge e30`en. men må ha en litt mere familievennlig bil. blir jo e30 m3 på meg en gang uanset :) jeg skal jobbe i bodø hele neste uke. men hvis du enda er på fauske så kan jeg ta meg en kjøre tur.

Ikke interessert i E36 touring a?

har en 318 tds, pm om interesse!

Kent Roger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke tilbake på Fauske før 20.april. Så vi får eventuelt snakkes da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...