joris Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Gis bort mot henting i Sandefjord eller Oslo. Interesserte sender meg en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Bilde av denne montert på bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Facelift eller prefacelift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 hvilken fanger er dette? Ser nesten ut som en originalfanger til e36... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 hvilken fanger er dette? Ser nesten ut som en originalfanger til e36... Tenkte på det samme.. Er nok bare sånn e36 look til e30.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 spør du meg så ser det ut som en original E36 fanger som bare sikkert er satt på en E30 også kuttet vekk litt i fronten for å få et stort hull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joris Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2009 Mulig dere har rett. Men den satt på en e30 jeg kjøpte som delebil. Passer e36 fanger på e30 da? Trodde e36 var bredere jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriksrud Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 Vis den passer e36 er jeg veldig interesert =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kozmos Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 Jeg skulle gjerne sett et bilde med fangeren på bil. Er interessert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå