Hansi22 Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2009 ingen som vil ha??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 Jo det er det nok , men vanskelig å se hva en vil ha når det ikke er bilder. Da greier en lettere å sortere av de som ligger ute med bilder. Du gjør jo ikke så mye for å friste heller da.Snarere tvert i mot. Nå snakker jeg for meg selv. Er ute etter en e34 og det finnes en del å velge i med bilder og fin forklaring til bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansi22 Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2009 det er bilder på denne linken http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15983297 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rune.sivertsen Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 e byr d 15 førr ho.,.e ikkje verdt så masse meire i mine aua! biln e tross alt 19 år gammel å d e litt småfiks der også.,. e byr d 15 me alt a dela å sommerfelgan!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansi22 Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 bumper denne igjen kom med bud og ikke skam bud. det er skin interriør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansi22 Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2009 har ny front rute. bilen er i teknisk god stand har kjørt den nå et par dager og den er helt fin sviver som en klokke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansi22 Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2009 Bumper denne igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansi22 Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2009 Bumper denne igjen Jeg skal selge min trofaste bmw e34 520 1990mod. jeg har ikke tid til å fikse den opp siden jeg har en annen bil også. den har gått 305 tusen km ca. bilen ER eu godkjennes, høyre forskjerm og litt på høyre dør må fikses. ellers er alt annet bra med bilen, siden jeg har byttet omtrent alt av slite deler. man får med orginale stoff setene forran og bak, dørtrekkene, ekstra bagasjeroms lokk, orginal rattet, og noe mer småtteri ekstra sett med felger kan også følge med. utstyr: -klima anlegg -cd spiller -beige skin seter, dør trekk, midt konsoll, hanskerom og under rattet på --venstre side (M5 seter tror jg) -sports ratt. 3 eikers til bmw -gps som man kan få med på kjøpet -angle eyes ny front rute ny defa alarm (forsikrings godkjent) En kjempe bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansi22 Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2009 Jeg skal selge min trofaste bmw e34 520 1990mod.jeg har ikke tid til å fikse den opp siden jeg har en annen bil også. den har gått 305 tusen km ca. bilen må eu godkjennes, håndbrekk og høyre forskjerm og litt på høyre dør må fikses ellers vil den nok gå ganske greit i gjennom eu siden jeg har byttet omtrent alt under. man får med orginale stoff setene forran og bak, dørtrekkene, ekstra bagasjeroms lokk, orginal rattet, og noe mer småtteri ekstra sett med felger kan også følge med. utstyr: -klima anlegg -cd spiller -beige skin seter, dør trekk, midt konsoll, hanskerom og under rattet på --venstre side (M5 seter tror jg) -sports ratt. 3 eikers til bmw -gps som man kan få med på kjøpet -angle eyes 30 tusen er prisen. ved kjapp handel kan prisen diskuteres BILDER SENDES KUN TIL INTERRESERTE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansi22 Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2009 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg