Ynot Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 hei! bilen min hadde da fryst seg til en stor klump over natten! så med my opptining så prøvte jeg å åpne førerdøren med det flotte resultatet at håndtaket knakk rett av! så hvis noen har et håndtak(er det oxfordgrønt er det rette farge og!) til førerdør er jeg utrolig takknemlig! er dette mye i å skifte forresten? send mail,send pm send sms,ring trenger å åpne min dørr!! runar 9 1 7 6 2 5 9 1
touring Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... p?dokid=12
iNthe Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 det er noe dritt å bytte dørhåndtak på bmw generelt.. et tips er å stå inni en tørr å varm garasje i det minste:)
Bengt Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Samme skjedde med min forrige bil, som forøvrig også var e-39 i fjor vinter. Fant et brukt dørhåndtak på GS bildeler mener jeg det var. Bilen min var blå, mens håndtaket var hvitt. Istedet for å lakkere kjøpte jeg carbondeksler (8deler) som jeg festet over samtlige håndtak med medfølgende dobbeltsidig teip. Ble meeeget bra! Tror jeg betalte 150,- for det brukte håndtaket. Carbonhåndtakene kosta rundt 1200,- tror jeg. Kunne sikker blitt billigere å lakkere, men da ville nok fargeforskjellen blitt irriterende (hadde jo en 97 modell og håndtak er jo en av de delene som blir mest utsatt for lakkslitasje). Selve monteringen gikk veldig greit. Jeg er langt fra noen mekaniker, men etter litt fundering fant jeg det fort ut. Du har et "inspeksjonshull" i ytterkant/enden av døra. Usikker om jeg måtte av med dørtrekket for å komme til, men der var det bare å vippe et klips til siden så var hele dørhåndtaket løst. Håper du får det fikset, er kjipt å måtte entre bilen fra passasjersiden . Lykke til!
Bengt Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Samme skjedde med min forrige bil, som forøvrig også var e-39 i fjor vinter.Fant et brukt dørhåndtak på GS bildeler mener jeg det var. Bilen min var blå, mens håndtaket var hvitt. Istedet for å lakkere kjøpte jeg carbondeksler (8deler) som jeg festet over samtlige håndtak med medfølgende dobbeltsidig teip. Ble meeeget bra! Tror jeg betalte 150,- for det brukte håndtaket. Carbonhåndtakene kosta rundt 1200,- tror jeg. Kunne sikker blitt billigere å lakkere, men da ville nok fargeforskjellen blitt irriterende (hadde jo en 97 modell og håndtak er jo en av de delene som blir mest utsatt for lakkslitasje). Selve monteringen gikk veldig greit. Jeg er langt fra noen mekaniker, men etter litt fundering fant jeg det fort ut. Du har et "inspeksjonshull" i ytterkant/enden av døra. Usikker om jeg måtte av med dørtrekket for å komme til, men der var det bare å vippe et klips til siden så var hele dørhåndtaket løst. Håper du får det fikset, er kjipt å måtte entre bilen fra passasjersiden . Lykke til! Tror jeg fant delen du trenger på GS: http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_in ... &type=used Brukt vel og merke, til 250,-...
Omre Service Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 hei har en hel dør til e39 oxford grønn, komplett.. 1000kr
Ynot Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Skrevet Januar 20, 2009 hei takker for tilbudet, men har kjøpt nytt håndtak lakket og skiftet. var slett ikke vanskelig, og gjort på en liten time
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå