bmw kjetil Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Skrevet Februar 24, 2009 ABS enhet, det vil si? er den enheten der alle bremserørene samles hehe. er ikke helt sikker på hva den kalles på fagspråket men:)
midtbt Skrevet Februar 28, 2009 Skrevet Februar 28, 2009 Hei, Kunne tenkt meg den radiatoren, er den i god stand å sender du? Mvh Thomas
bmw kjetil Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Skrevet Mars 1, 2009 Hei,Kunne tenkt meg den radiatoren, er den i god stand å sender du? Mvh Thomas den er i bra stand:) kan sende den jeg. trenger du vifte så har jeg det også
Stianvi Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 ingen som har havarert motoren sin? som trenger ny 2liter? hehe
Stianvi Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 beklager så det innlegget jeg la der oppe var feil. må ha vært helt i ørska:P men har du kalipere bak til e30? pris?
bmw kjetil Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Skrevet Mars 2, 2009 beklager så det innlegget jeg la der oppe var feil. må ha vært helt i ørska:Pmen har du kalipere bak til e30? pris? hehe:) det går bra. nei desverre det har jeg ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå