M3 Yngve Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Ønsker å kjøpe en "grei" venstre forskjerm til E30 pre-face. Lakk kode: 203 Salmon Silver Metallic ("Lachsilber") Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Skal være like på pre facelift og facelift Hva legger du i grei stand forresten? har en kompis med delebil med forskjerm som er sølvfarget , men husker ikke helt standen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2009 Grei stand er at den kan være litt slitt lakk, men ikke for mye bulker og ikke for mye rust. Så den kan settes rett på, å vare noen år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Da skal jeg ta en titt imorgen etter jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2009 Da skal jeg ta en titt imorgen etter jobb Supert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 Den skjermen var bulket gitt, når jeg tenker meg om så demonterte vi frontplata å sa "denna forskjermen skal vi ikke ha uansett" så røska vi tak i den Så er en knekk på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 e nok forskjell på preface og facelift skjermer da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2009 Den skjermen var bulket gitt, når jeg tenker meg om så demonterte vi frontplata å sa "denna forskjermen skal vi ikke ha uansett" så røska vi tak i denSå er en knekk på den Mye bulk da?? Er det samme farge som jeg trenger da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2009 e nok forskjell på preface og facelift skjermer da... Hva er forskjell da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 e nok forskjell på preface og facelift skjermer da... Bakskjermene er det forskjell på, ikke framme.. Koster forresten under 400 for uoriginal skjerm på koed, har ikke fått montert min enda, men så greit ut under prøvemonteringa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 e forskjell i innfestinga på frontblekket...tok ifra en pre og montert på min is da,får ikke skrudd den fast der da,og spriker litt ved grill pga det..men går jo an te og bruke da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 ny skjerm fedrig grunna 1000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 www.perhagen.no 900 per stk nye å perfekt passform.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå