lagrinn Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Se link får bilder http://www.finn.no/finn/bap/object?finn ... l&tot=null Selger nå min go kart rotax max, Alt utenom motor er så å si nytt, komplett ramme av typen birel rx 32 blei kjøpt i mai 2008. Dette er kjørt i underkant av 3 Timer. 50 mm Bakaksling. Bølgette bremseskive som gir mere effektiv kjøling. Hjulboss framme som gjør karten breiere. Nytt O-ring kjede. Nye drev. Nytt Batteri med lader. Byttet pottevatt og rør i eksosen nylig. Nye bensinslanger. Er montert instrument som måler temp i kjølevann og turtal. Karten hadde lisens i 2008, papirer på motor følger med. Motor er en 2002mod rotax max 125, med selvstart og 28hk, den har gått ca 20 timer siden siste overhaling. Starter lett og går pent, har en del dekk og noen deler som følger med, en eldre dele ramme som er komplett (uten motor) kan følge med ved rask avgjørelse. Egene felger med regndekk (alu) felger med slicks på er i magnesium. Kjøredress, sko og Ribbensbeskytter kan også følge med viss det passer. Ring får mere info, Pris kan diskuteres noe ved rask avgjørelse. Selges grunnet husbygging Ring 91678239 Lagrinn@hotmail.com
Spiritus Sancti Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 FY FAEN, det her så morsomt ut! Også så jævlig strøken da! Lykke til med salg.
Ballder Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Dette ER morro. Har maken kart (birel 2005 mod) og bakaksel, men en 6 trinns tm k9b motor med 44 hk. Dette er verdt pengene for den som gidder og satse noen kroner på en adrenalin/fartsfylt hobby.
Thomassino88 Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 er 125cc nok får en på 80kg? jeg kjørte en på 400cc da jeg var i Thailand det gikk noe jævlig
Ballder Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 er 125cc nok får en på 80kg?jeg kjørte en på 400cc da jeg var i Thailand det gikk noe jævlig Jeg veier 87kg, og etter laptimerens tall, så gjør den unna 0-100 på snaue 3 sek. med mine 44 hk. Tipper karten det gjelder her gjør det unna på 5-6 sek.
lagrinn Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Skrevet Januar 6, 2009 er 125cc nok får en på 80kg?jeg kjørte en på 400cc da jeg var i Thailand det gikk noe jævlig Jeg veier nå 108 kg, og det går bra det, så med 80-90 kg så er det i alle fall ikke noe problem, trur ikke prisen er så ille heller, bare det jeg kjøpte nytt i mai kom på 35000kr, det var uten motor.
wabby Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Se her ja, denne har bremser i allefall!! Det finnes ikke på den 250cc jeg skal hente i Stavanger om ca 1 mnd. hehe Lykke til med salget i allefall!
lagrinn Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Skrevet Januar 6, 2009 du kan få hente denne med bremser viss du heller vill det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå