Gjest Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 HEllloo, Ikke helt sikker på hvor jeg skal plassere denne på forumet, men prøver her: p Har tenkt litt på å sette xeonon i fultlystet på min e30.. Og sett litt på ebay. Men er veldig usikker på hva jeg skal stole på der, og hvordan det fungerer med betaling og levering.. noen som har erfaring med dette? eks. http://cgi.ebay.com/Xenon-HID-CONVERSIO ... 1|294%3A50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Er det H1 pærer du har?? Isåfall har jeg et komplett, ubrukt kit å selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 mye skal du ha igjen for det da? Kvittering og garanti ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Ikke noe kvitt/garanti. Kjøpt på Ebay, kan få med kopi av ordren da, men garanti er det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 jeg har ett liggende jeg å. helt nytt, er kjøpt med 12 mnd gar der det ble kjøpt. men ikke noe gar fra meg på det. 750+ porto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå