Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, tror nesten jeg hadde bytta motoren, i ditt tilfelle - slik du beskriver det kan det nesten høres ut som om du har mer enn bare litt tikking fra kammen..

Mao, sikker på at du ikke har fått litt rådebank for eks?

Skrevet
Ja, tror nesten jeg hadde bytta motoren, i ditt tilfelle - slik du beskriver det kan det nesten høres ut som om du har mer enn bare litt tikking fra kammen..

Mao, sikker på at du ikke har fått litt rådebank for eks?

Hvis det blir stort værre nå enn hva det er, så bytter jeg så fort som mulig, men pga ingen garasje til gode, og så mye snø og slafs det er i Oslo pr.idag så venter jeg litt..

Det med rådebank er det ikke, fordi etter hva jeg har hørt, så kommer rådebanken inn ved et viss turtall og det lager bra med hammerlyder..

Det som er med bilen min, er det om jeg drar den på høyt turtall over lengre tid, så den jobber seg opp og blir varm, så kommer det grov tikking ifra kammen, men ellers om jeg kjører fint osv, så tikker den helt normalt..

Har hatt flere som har hørt og tittet på motoren ang. dette, og de sa at det var kammen som var bra slitt, og det farligste som kan skje, er det at motoren blir bare dauere og dauere..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...