Gå til innhold

99 E39 530dat

Odd-M
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge min 530d varebil da jeg ikke lengre har behov for stasjonsvogn.

Bilen er kjørt 207.000 km. I slutten av juni dette året er det gratis å sette inn baksetet som selvsagt følger med. Pr nå er avgiften ca 10.000,-

Original og velholdt toeiers bil med fullstemplet servicehefte. Aldri vært chippet. Mye nye slitedeler, nylig oljebytte på automatkassen og firehjulskontroll. Oljesevice nettopp utført.

Helt nye Bridgestone sommerdekk på originale 16" felger, bra Conti piggdekk på originale 15". Ingen kjente feil foruten en liten skade på fremre støtfanger og sprekk i glass på grøftelys. Ny fanger med lykter følger med. Denne har ikke blitt montert da jeg hadde tenkt å avvente det til våren for å unngå steinsprang. Hvis ønskelig kan jeg få den lakkert og montert før salg.

Sportsstoler i skinn, original xenon, alarm, komplett Webasto dieselvarmer med fjernstyring, regnsensor, avtagbar krok, integrert telefon, nivåregulering for å nevne noe av utstyret. Dette er en "cold climate"-versjon tilpasset nordisk vinterklima i motsetning til de fleste importerte bilene på markedet. Felger på bildet er solgt og følger ikke med.

Pris 170.000,-. Åpen for bud. Innbytte i rimeligere E34, E39 el E46 sedan/coupe med sekser vurderes.

hy6cor9eckak73um4xo4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faceliftlykter i xenon? Hvis du ønsker å bruke en månedslønn på nye lykter så lykke til. Men nye lykteglass med hvite blinklys koster vel litt over en tusing fra koed.no.

Jeg hadde senkesett til bilen men det ble aldri montert da jeg ikke vil ødelegge komforten. 18-tommerne på bildet ble også solgt da jeg synes bilen er MYE bedre å kjøre på originale dekkdimensjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, senk og/eller lavprofil ødelegger komforten. Kjøreegenskapene på vanlige veier i vanlige hastigheter, dvs fartsgrensen og litt ekstra, blir forverret. Begge deler står jeg 110% inne for. Jeg kjører 40-60.000 km i året, fordelt på diverse kjøretøy. Komfort er viktig for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Har en 523ita og ønker meg diesel. Så kan du eventuelt beholde dine to sett med hjul og jeg mine:) Min er litt senket men skal bytte dempere nå så da kan jeg jo sette på orginale om dette er av interesse.

Sender eg bilder og mer om ønskelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...