Rayman Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 Har div. deler til en M50B25 motor som jeg hadde tenkt å bygge isammen, men som jeg har bestemt meg for å selge i deler i plassen. -Alu Blokk -Veiv Veldig bra stand! 208.000km på seg - Non Vanos råder og stempler. -Bunnpanne E36 -Oljepumpe -Topp denne er portet av meg! (første gang jeg har portet!) så det er ikke så SUPER bra, men funker. Den har også vert testet og det var Sykt merkbar forskjell! (hadde jeg aldrig trodd) Den er planet, men har fått seg en del skraper under etter å ha blitt dradd/flyttet på av noen unger!!¤#"¤ Skal være 100% rett dough, den er komplett med ventiler og fjærer, er montert nye ventiltettninger. -Nye! Innsugs og Eksos ventiler 24.stk -Nye! orginale fjærer. -Non vanos innsugskam, veldig bra stand! -Non vanos eksoskam, veldig bra stand! -innsug med gasspjeld -Har også en brukt 3mm MLS Orginalt
Rayman Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Skrevet Januar 5, 2009 kom med bud, tror neppe jeg selger en og en del for så å stå igjen med halvparten, her er det jo deler til en hel motor mangler kun løftere, kamdrev kjede oljepumpe bunnpanne har jeg også glemte og skrive det.
bm-dobbel-v Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 pris på toppen? er det bare å skifte kammer så kan jeg bruke den på en vanosmotor?
Superbeetle Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 pris på toppen? er det bare å skifte kammer så kan jeg bruke den på en vanosmotor? Er ikke utformingen på vanos toppene annerledes da? for å gjøre plass til nettopp denne...
Rayman Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Skrevet Januar 5, 2009 pris på toppen? er det bare å skifte kammer så kan jeg bruke den på en vanosmotor? Toppene er like utenom en liten plass det må files for at vanosen skal passe. Har selv gjort dette med en non vanos topp og montert på vanos. Er en 5 minutters jobb den filinga.. Ang. salg tror jeg at jeg avventer vil helst selge dette samlet om det er noen som vil bygge opp motoren.
bmw328ci Skrevet November 30, 2009 Skrevet November 30, 2009 har du toppen og kammene enda? må den planes på nytt på grunn av riper? pris?
Azeton Skrevet November 30, 2009 Skrevet November 30, 2009 Du har tenkt og selge den komplett i deler? Så den må skrus sammen selv? Hva har du tenkt deg for dette? mangler løftere?
Rayman Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Skrevet Desember 1, 2009 Toppen er g0ne. Det resterende har jeg fremdeles har ogsaa ventilloftere, men disse har vert demontert aa staat uten aa ha ligget i olje saa vet ikke standen paa disse.
Azeton Skrevet Desember 1, 2009 Skrevet Desember 1, 2009 Mye hadde du tenkt deg for resterende? Eventuelt uten mls, og kammene?
Rayman Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Skrevet Desember 8, 2009 Beklager sent svar, er paa ferie.. Alt utenom kammer og mls, det vil si #Alu blokk #2.5l veiv #E36 bunpanne #oljepumpe #Non vanos raader og stempler #Nye innsugsventiler #Nye eksosventiler #Nye ventilfjorer #M50 Innsug med gasspjeld Det ryker ved 4000 saa faar jeg det vekk, bare ventilene og fjorene koster jo over 5000..
icemanM5 Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 Hei! Du har vel ikke, eller vet om noen som har svinghjul med tilhørende bolter til en M50B25....? Skal bygge om fra tomat til manuell skjønner du... MVH Ronny
gisse Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 trenger camsensoren og lmm har du det?`om du har lednings nett og til en bilig peng tar jeg det og
Rayman Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Skrevet Desember 9, 2009 Svinghul har jeg ikke, kamsensor skal jeg sjekke om jeg har, gir deg pm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå