Slatan Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2009 Godkjent søknad på dette følger foresten med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slatan Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2009 bump... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slatan Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2009 (endret) Nå må jeg bli kvitt dette da jeg ikke har tid til å skru for tiden. 15.000,- eller bud. Alle bud vurderes Mail: TLF: Endret April 3, 2018 av Hansien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 bytte i 520i bruksbil da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 er det ikke problemer me å bygge om fra en nyere til en gamlere bil ?:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slatan Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2009 bytte i 520i bruksbil da? Kanskje det. PM sendt! er det ikke problemer me å bygge om fra en nyere til en gamlere bil ?:S njaaaee.. Ikke mer enn du legger i det. Sånne ting går nok aldri smertefritt uansett hvordan du vrir og vender på det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slatan Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 Nå begynner det å bli litt dyrt å ha dette bare ståendes, så jeg er åpen for alt av bud! Om dette ikke solgt innen 4 uker kaster jeg alt på dynga!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 minste det går for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slatan Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 Tjaa. Burde vell få 10.000,- for den MTP at det er 2 tilnærmet komplette biler! Noen deler mangler. Feks 2 stk stoffframseter om du ikke vill ha de ok skinnsetene i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.turbo Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 pris på motor og girkasse da ? 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slatan Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 Du får kjøpe alt for 10 høvdinger, så kan du gjøre hva søtten du vil! Orker ikke og har ikke tid til å demontere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slatan Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2009 bump.... Kom med bud folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slatan Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 Virkelig ingen som har lyst på 2 stk tilnærmet komplette biler og et prosjekt å pusle på nå mot vinteren? Sjansen for skilt er jo stor! BUD ønskes. ALT av bud er akseptabelt bare jeg blir kvitt dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 Bilder av donor-bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slatan Skrevet September 13, 2009 Forfatter Share Skrevet September 13, 2009 Tydeligvis skulle ikke jeg få viljen min med å kaste drittet her så dette står fortsatt til salgs. Grunnen til at dette ikke er kastet enda er PGA jeg var såppas flink å vrake den eneste bilen jeg har muligheter til å frakte dette bort med.. Uansett, alt av fornuftige bud mottas med største takk, og bilder skaffes ved interesse. Bilene kan godt selges sepparat. Jeg starter IKKE å skru noe mer på dette, så skal du ha deler for du kjøpe og skru selv! Har desverre pådratt meg et par andre planer for vinteren så dette må bort fortest mulig. Er budet useriøst / forståelsefult for lite, gidder jeg ikke å ta meg bryet med å selge, da velger jeg heller å tape litt mer penger og bli kvitt dette på dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg