Gå til innhold

e36 sedan solgt!!

bmwe36lund
 Share

Anbefalte innlegg

Har en 91 mod til salgs nå, det er en import bil, så har ikke vært i norge lenger en siden 2000.

veldig lite rust, og bra karosseri.

det sitter senke sett på den, angel eyes, effektanlegg, øvre og nedre lyktesenkere, liten vinge bak, e46 front, m3 speil osv..

har akkurat byttet clutch og girkasse på den, så det er i orden.. dette er en 318i. kan selges med meget bra bygget stereo, og det er ikke bare kasta inn i bilen. det er bygd skikkelig.

3n13efs31ih9gecuyr6e.jpg

kj5z3jfe9l1cg536slq6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en bra bil vet jeg, han har jobbet mye med den, og stashet opp bilen endel. Så jeg mener dette er et bra kjøp for den som kunne tenke seg og handle. En av få e36 jeg har sett med så lite rust blandt annet og han har byttet endel slitedeler på den. Her er et bilde av bilen hannes med e46 fronten

01o2t1rwcxap72eqj2cu.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No offence, men bilen så finere ut uten den fronten.. :) Eller, hey. Vent litt! Hvis du kjører på et lite dyr forsvinner det bare i det store hullet midt i fangeren :D! Praktisk! Uansett tror jeg dette er et godt kjøp. 20 000 er ingen upris for en bil med lite rust, selv om det er en sedan og 318.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo bare og sette inn gitter i fronten da, bilen hannes ble faktisk ganske fet med den e46 fronten. Oxo går den egentlig ganske bra til og være en 318. Jeg trodde det var en 320 motor før jeg titta under panseret selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...