pengelek Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 Selge en helt splitter ny manual fra Bentley publishers på godt og vel over 1000 sider. Da jeg bestillte den for 3 mnd siden betalte jeg godt og vel 1500 kr for den inkl. frakt fra usa. Har ikke åpnet boken for jeg har ikke hatt bruk for det ettersom jeg har solgt bilen, så den er helt ny og UÅPNET. Selges for 1000 kr. Bra deal om du trenger manual til disse bilene siden det ikke finnes noen billig Haynes bok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pengelek Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2009 Ingen som er intresserte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-m535 Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 tar den om du selger den for 700, kan hente den så slipper du å sende, skal nedover til kristtiansand til fredag og hente en e32 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pengelek Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 Hei! Den er grei, så lenge du henter den. Har du gps å finne frem til meg med eller behøver du vei beskrivelse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pengelek Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 VIKTIG: Jeg har skrevet feil, denne manualen jeg har passer KUN til BMW E38 1995 - 2001 modell (regner da med at e38 1994mod. passer også). bmw-m535: Denne passer altså ikke til bilen du skal hente, men det er nok ganske mye likt i de. Beklager! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-m535 Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 hm ja, har jo en e38 også som jeg driver å pusser opp så kan ta denne boka alikevell jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pengelek Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 Okej:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pengelek Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 hm ja, har jo en e38 også som jeg driver å pusser opp så kan ta denne boka alikevell jeg Hvordan ville du gjøre handelen? Når kl. og dato skulle du til kr.sand? Har du gps for å finne frem, eller vil du ha en adresse du kan søke på gulesider? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-m535 Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 skal nedover på fredag på dagen.. har gps så bare jeg får adressa så finner jeg fram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pengelek Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2009 Kjøper dukket ikke opp, så er derfor fremdeles tilsalgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pengelek Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2009 Boken er fremdeles tilsalgs. Førstemann til mølla:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pengelek Skrevet April 14, 2009 Forfatter Share Skrevet April 14, 2009 Om noen fremdeles er intressert i denne boken så er det tilsalgs. Send meg en mail til: axelkorsvik@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Går ut fra at den kun dekker 740 og 750? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pengelek Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 Den skal dekke alle e38... men kan sjekke når jeg kommer hjem fra jobb for sikkerhetsskyld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå