NA Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 325 i selges. Betalt moms på bil, ikke engangsavgift. Det som blir tatt fra bilen(ikke til salgs) er: Motor/gir, mellomaksel, ECU(all elektonikk/ledningsnett til motor ), radiator, eksosanlegg. Resten av bilen er til salgs. Ta kontakt om du trenger noe. Bilen har noe utstyr som El-ruter foran, el-takluke, kjørekomputer, AC Blir listet opp etterhvert som ting er solgt: Solgt Baklykter(har også noen orginale hvor blinklys er lakkert røde) Solgt kompl frontfanger, grillramme og store luftdyse over radio Solgt stabstag foran og bak. Solgt bakstilling, uten diff og stikkakslinger Solgt servotanstang Solgt framskjermer Solgt AC anlegg(ikke kontrollpanelet) Solgt 17" felgene Solgt bakfanger Solgt varmeregister og coupevifte Solgt interiør untatt taktrekk og stoler/seter Solgt dørhåndtak pluss låsekasse høyre dør foran Solgt panser, hovedlykter( har en til liggende H side) blinklys, sideblinkere og elvindusheis Høyre side foran Gitt bort råkarosseri. (har alle dører pluss bakluke og takluke ennå) Solgt diff Solgt ABS modul. Solgt høyre fram og bakdør komplette + lysbryteren. Solgt soltak Kom med bud. Bilder:
NA Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Skrevet Januar 6, 2009 pris felger? Fått bud på 3500, men etter det ga han ikke no mer lyd fra seg By ut i fra der..
NA Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Skrevet Januar 6, 2009 Hvor mye for baklykta? De lyktene er solgt, men har noen orginale hvor blinklysene er lakkert røde om det er intr?
Sasuke Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Hei hei Vil veldig gjerne kjøpe frontfangeren. Kan den sendes til trondheim? Hvor mye skal du ha for den. vil kjøpe den så fort som mulig Viola Bakken
NA Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Skrevet Januar 6, 2009 Hei hei Vil veldig gjerne kjøpe frontfangeren. Kan den sendes til trondheim? Hvor mye skal du ha for den. vil kjøpe den så fort som mulig Viola Bakken Fått PM av en som er intr. i frontfangeren, men mulig jeg kan skaffe fler. Om du ikke hører fra meg i løpet av morgendagen send meg PM
AlXz Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Diamantsvart? Åssen stand er det på bakdørene? Send meg gjerne pm
NA Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Skrevet Januar 7, 2009 Diamantsvart?Åssen stand er det på bakdørene? Send meg gjerne pm PM sendt.
stiann Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 er dette diamant sort med eller uten metalikk? skulle hatt grillramme og eventuelt fanger.
NA Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Skrevet Januar 7, 2009 er dette diamant sort med eller uten metalikk? skulle hatt grillramme og eventuelt fanger. Diamantsort metallic ja.
NA Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Skrevet Januar 7, 2009 pris på grill ramme og fanger da? Du har PM
AlXz Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 er dette diamant sort med eller uten metalikk? skulle hatt grillramme og eventuelt fanger. Diamantsort metallic ja. Fargekode 181/9 ? Framskjermer.., helt rustfrie? Bulker? Ruter i bakdøra.., sotefilm? Eller orginal sot / toning ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå