-BMW525- Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 Sliter med at korlyset på bilen min detter ut innimellom, så regner med at det er releet som er gåent. Men hvor sitter det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 Sitter en lys modul til høyre for releene inni sikringsboksen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-BMW525- Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2009 Ok takker.. Da skal jeg bytte det i morra og sjekke om det blir noe bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-BMW525- Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2009 Noen av disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 LKM Module. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-BMW525- Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2009 aha.. Den store der ja.. Takker!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-BMW525- Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2009 Fant den i bilen min, men tenkte å bytte den med den som sitte i i deleblen, men de var de tikke en dritt... Skal modulen sitte på samaa plassen på en 92 mod 520? Bilen er polsk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-BMW525- Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 Noen som vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå