Joan E36 Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Hei! Var det deg jeg snakket med på bmwccn treffet i sommer? Som lurte på om jeg var interessert i å selge BMW Motorsport felgene mine? Har forresten en vinrød BMW 3-serie cab Tror det er deg, og om det er det så er bilen 100% strøken og fint verdt 100.000! Så om du ikke får 100 eller mer nå i vinter, så vent til sommeren, er da folk blir fristet til cab Lykke til med salget av en perle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Jeg har en nydelig e46, kan bytte med mellomlegg fra din side..http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=92691 Bumper denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jostein Jørgensen Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Hei! Var det deg jeg snakket med på bmwccn treffet i sommer? Som lurte på om jeg var interessert i å selge BMW Motorsport felgene mine? Har forresten en vinrød BMW 3-serie cab Tror det er deg, og om det er det så er bilen 100% strøken og fint verdt 100.000! Så om du ikke får 100 eller mer nå i vinter, så vent til sommeren, er da folk blir fristet til cab Lykke til med salget av en perle Det var meg det . (forrige eier ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg