nimitz Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Dette er ikke noe råd når skaden allerede har skjedd. Men det er vel da man ser hvor viktig det er og bytte ut dårlige hjulbolter FØR de blir runde.
lorve Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Det samme skjedde med meg! hule drittbolter! + jeg sprengte pipa på latmansarma(biltema) Jeg sveise 2-3 punkt mellom bolt og pipe (MIG) Gjekk fint etter litt irritasjon . Ellers er vell grisepikken en bra løsning !
E46Johnny Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Det finnes piper som griper mer midt på bolt/muttern en på kanten, hvis bolten ikke er helt rund kan denne typen pipe hjelpe. Spør i en vellasortert verktøy butikk, dette er utstyr som brukes mye av folk som reparere/resturer gamle biler.
Bjørn 320 Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Grisepikken har links gjenger? Skal den skrus eller borres inn? Den har linksgjenger ja. Først borrer du eit hol til den (du hadde vel hol frå før, kanskje det er stort/djupt nok), så skrur du inn grisepikken med f.eks ein skiftenøkkel...pleier å fungere ganske bra
jpse36 Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 her pleier jeg borre et stort hull i senter og slå inn en lang unbraco type 7 eller 8 som passer på 1/2" latman. det har fungert på de jeg har løsnet.
AlXz Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Skrevet Januar 12, 2009 Løst Dro innom et verksted som fiksa det. Dem slo på en slags pipe for låsebolter, og brukte en arm med et jæ**** langt rør. Satt godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå